اخبار اقتصاد ایران

نگاه بانک شهر به مدیریت شهری، تخصصی و حمایتی است :: ایران تحلیل

مدیرعامل بانک شهر با بیان اینکه امروز این بانک با تنوع خدمات در حوزه های مختلف بانکی به عنوان یک رکن مهم در کمک به پیشبرد طرح های شهرداری ها محسوب می شود، گفت: رویکرد بانک شهر به مدیریت شهری همواره تخصصی و حمایتی بوده است. .

به گزارش ایران تحلیل، دکتر سید محمدمهدی احمدی در بازدید از پروژه های شهری کلانشهر تبریز با شهردار این کلانشهر دیدار و گفتگو کرد. وی به گسترش تعاملات بین شهرداری های کشور و بانک شهر در ۲ سال گذشته اشاره کرد و گفت: این بانک با انعطاف پذیری بالایی که در ارائه خدمات دارد توانسته کمک شایانی به توسعه شهرها و افزایش شهرداری ها کند. در طول فعالیت خود به شهروندان خدمات رسانی می کند.»
دکتر احمدی تصریح کرد: تلاش داریم با شناسایی و کمی سازی نیازها و ارائه ابزارهای نوین مالی، تعاملات و ارتباطات پایدارتری بین بانک شهر و شهرداری های کلان شهرها برقرار کنیم. بانک شهر قطعا با ابزارهای نوین تامین مالی گام های محکم تری در توسعه زیرساخت های شهری برخواهد داشت.
در این جلسه یعقوب هوشیار شهردار کلانشهر تبریز با اشاره به پیشرفت و خدمات متمایز بانک شهر گفت: این بانک در تمامی حوزه های بانکی از ظرفیت های بالایی برخوردار است و در این راستا سعی داریم از آنها برای پیشبرد اهداف بانک شهر استفاده کنیم. مدیریت شهری تبریز.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا