اخبار بورس

نگاه بلندمدت به سهام گل گهر داشته باشیم/ پروژه های سودآور گل گهر در حوزه فولادسازی

معاون بازرگانی شرکت گل گهر گفت:

معاون اقتصادی شرکت گل گهر گفت: باید نگاه بلندمدت به سهام گل گهر داشته باشیم، امیدوارم با همکاری های ایجاد شده شاهد رشد خوبی در سهم گل گهر و زیر مجموعه های آن باشیم.

چیزی را گزارش کنید ایران تحلیلمعاون اقتصادی رئیس جمهور گل گهر تصریح کرد: هدف از نشست فنی مدیران گل گهر و زیرمجموعه های آن با نهادهای مالی بازار سرمایه، ارتباط با فعالان بازار سرمایه و استفاده از همفکران شما برای حمایت از بازار سرمایه بود. سهام گل گهر و شرکتهای تابعه آن که سرمایه شرکت گل گهر می باشد سرمایه گذاری و توسعه گل گهر به عنوان متولی حمایت از سهام شرکت اصلی و شرکتهای تابعه و وابسته به آن می باشد.

وی افزود: درباره سهام گل گهر باید بگویم که با برنامه ریزی هایی که انجام داده ایم سعی کرده ایم سهام را از نظر نقدینگی حفظ کنیم و از نوسانات غیرعادی برای سهامداران جلوگیری کنیم. این امر تأثیر زیادی بر اعتماد خریداران و سهامداران دارد.

معاون اقتصادی شرکت گل گهر ادامه داد: برنامه‌های آتی که برای این سهام داریم و در حال برنامه‌ریزی هستیم می‌توانیم از ابزارهای جدید بازار سرمایه برای حمایت از سهام ابتدا با شرکت‌های تابعه حاضر در بازار سرمایه استفاده کنیم. سپس برای گل گهر.

وی تصریح کرد: گل گهر یکی از معدود سهامی در بازار سرمایه است که پروژه های بزرگ و سودآوری در زمینه تولید فولاد و توسعه آهن و فولاد گل گهر دارد. سال آینده سود هر سهم شرکت گل گهر همچنین در پروژه های دیگر ما در شرکت جهان فولاد سیرجان، مرمت پ. ۱ و مگامادول که در مجتمع های با این شرایط سرمایه گذاری اقتصادی کمتر دیده می شود، گل گهر درگیر است. در حالی که در سال های اخیر سهم سود در شرکت گل گهر کمتر بود، این شرکت از آن برای سرمایه گذاری و اجرای پروژه ها استفاده کرد.

معاون اقتصادی شرکت گل گهر گفت: باید نگاه بلندمدت به سهام گل گهر داشته باشیم، امیدوارم با همکاری های ایجاد شده شاهد رشد خوبی در سهم گل گهر و زیر مجموعه های آن باشیم.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا