ورزشی

نگذارید برخلاف میل باطنی تصمیم بگیریم!

علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس در اینستاگرام خود نوشت: فصلی که گذشت یکی از سخت ترین فصل های حضورم در پرسپولیس بود و به لطف خداوند، تلاش بازیکنان و حمایت ها. از بین هواداران، زمانی توانستیم قهرمانی را به دست بیاوریم که همه به دنبال قهرمانی بودند، داشتن لحظه و امید بخشی از مکتب بزرگ پرسپولیس است و این وظیفه بازیکنان نیز هست.

در کنار این شرایط، طبق شنیده های گاها در لیگ ها شنیده می شد که حتی برای برخی تیم های رقیب پاداش در نظر گرفته شده بود تا با تمام قوا مقابل ما بازی کنند. اما معتقدم همه این تیم ها با رعایت اصول حرفه ای و جوانمردی مثل همه بازی های گذشته افتخارآمیز بازی کردند و ثابت کردند که روحیه جوانمردی در فوتبال بالاتر از همه مسائل است. طبیعی است که در این شرایط مثل همیشه تیم ما برای احترام از طریق باشگاه یا اسپانسر پاداش در نظر می گیرد اما متاسفانه متوجه شدم در کمال بی احترامی پس از کسب عنوان قهرمانی این پاداش ها از مطالبات اصلی کسر شده است. ، و بخشی از قرارداد اصلی در نظر گرفته شد. گرفته اند.

من در مورد آن پاداش ها صحبت نمی کنم، اما بیشتر آن را بچه های تیم نذر به نیازمندان پرداخت کردند. در واقع این اتفاقات مردم را ناامید می کند، حس اعتماد را از بین می برد و نوعی بی احترامی به بازیکن محسوب می شود و افراد را مجبور به تصمیم گیری خلاف میل درونی خود می کند.

علاوه بر بیرانوند، مرتضی پورعلیگنجی نیز با انتشار مطلبی در فضای مجازی از کم توجهی باشگاه پرسپولیس به بازیکنان انتقاد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا