اخبار اقتصاد ایران

نیروگاه علی‌آباد به خطوط لوله فرآورده‌های نفتی متصل می‌شود

همزمان با سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان گلستان، مراسم کلنگ زنی پروژه اتصال نیروگاه آذرخش علی آباد کتول به شبکه خطوط لوله صنعت حمل و نقل نفت کشور انجام شد. مراسم کلنگ زنی اتصال نیروگاه آذرخش علی آباد کتول به شبکه خطوط لوله صنعت حمل و نقل نفت کشور همزمان با سایر پروژه های استانی انجام شد. […]

همزمان با سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان گلستان، مراسم کلنگ زنی پروژه اتصال نیروگاه آذرخش علی آباد کتول به شبکه خطوط لوله صنعت حمل و نقل نفت کشور انجام شد.
مراسم کلنگ زنی نیروگاه آذرخش علی آباد کتول به شبکه خطوط لوله صنعت انتقال نفت کشور همزمان با سایر پروژه های استانی انجام شد. و از طریق آن به خط لوله ۱۰ اینچ فرآورده نفتی علی آباد – شاهرود متصل می شود.
عمده تجهیزات و متعلقات این پروژه ملی از محل های تولید شرکت های صنعتی ایران تهیه شده و کارشناسان مجرب منطقه شمال به نمایندگی از شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران آن را اجرا خواهند کرد.
به گزارش میزان؛ این پروژه پس از سوخت گیری نیروگاه شهید سلیمی نکا در سال گذشته، دومین گام در اجرای برنامه اتصال ۹ نیروگاه بزرگ کشور به شبکه سراسری خط لوله انتقال فرآورده است که دارای مزایای مهمی از جمله جلوگیری از قاچاق سوخت است. کاهش خطرات جاده ای و جلوگیری از آلودگی محیط زیست. عمر ناشی از فعالیت کامیون های نفتکش شامل کاهش هزینه های صنعت نفت برای انتقال سوخت به نیروگاه و از همه مهمتر ایجاد مطمئن ترین راه ممکن برای انتقال مواد نفتی یعنی شبکه خطوط لوله می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا