ترندهای روز

هادی حجازی‌فر با این حرکت، مردم را گول زد!

پایگاه خبری تحلیلی منتخب (ofoghmihan.ir):

“هرگز به ترکیب برنده دست نزنید!” به نظر می رسد این جمله سیاست اصلی گروه سازنده سریال پوست شیر ​​است که این روزها با سریال «داریوش» نامی برای خود دست و پا کرده اند. تاکنون تنها دو قسمت از سریال داریوش به کارگردانی هادی حجازی فر پخش شده است اما این دو قسمت باعث شده تا مخاطبان این سریال را تا حدودی فاقد فرم و محتوای تازه بدانند. در ادامه چند شباهت سریال داریوش و پست شیر ​​را با هم بررسی می کنیم. شباهتی که شاید به مرور زمان ما را شگفت زده کند و سریال داریوش را از زیر سایه پوست شیر ​​بیرون بکشد. با ما بمان.

هادی حجازی فر با این حرکت مردم را فریب داد!

همه چیز با یک آهنگ شروع می شود

یکی از نکات مهمی که در دیده شدن سریال پوست شیر ​​تاثیر زیادی داشت نام این سریال بود. این آهنگ قدیمی به عامل درخشان سریال Lionskin تبدیل شد. حالا این الگو در سریال داریوش هم حاشیه ساز شده است. آهنگ اصلی این سریال آهنگ یاور هه مومن از داریوش اقبالی است. استفاده از این آهنگ باعث اعتراض خواننده اصلی آن شد اما این اقدام بی ثمر بود زیرا ایده تبلیغاتی سریال داریوش مدت ها پیش به نتیجه رسیده بود!

تکرار داستان قهرمان ابدی

گویا هادی حجازی فر به قهرمانی عادت کرده است! عتبایی، مقام مهدی و پوست شیر ​​آثاری است که در چند سال گذشته از حجازی فر دیده ایم. او در تمامی این پروژه ها نقش قهرمان اصلی داستان را بازی می کند و به نظر می رسد از این موقعیت خسته نمی شود. اکنون احساس می کنیم حضور او در هر پروژه ای مشروط به این است که خود او قهرمان اصلی داستان باشد و این الگو در سریال داریوش که خود نویسنده و کارگردان آن است تکرار می شود. البته نباید فراموش کرد که بین نعیم و داریوش نیز تفاوت هایی وجود دارد و دیگر شاهد آن قهرمان نترس و تمام تکنیک شیرپوست نیستیم، اما با این وجود شاید نتوان بین نعیم تمایز خاصی قائل شد. و داریوش چون حجازی فر از این قبیل است. او قهرمانانه به آن عادت کرده است و نمی توان از او انتظار خلاقیت خاصی داشت.

همیشه یه دختر این وسط هست!

شباهت دیگر داریوش و سریال پوست شیر ​​ارتباط پدر و دختر است. بعد از خون دل ما برای ساحل و پدرش حالا نوبت به آشتی و آشتی داریوش و دخترش مریم بعد از سالها رسیده است که چندان هم خوشحال کننده و دلگرم کننده نیست. مریم در غیاب پدرش خیلی زجر کشیده و حالا داریوش جای خالی او را در این چند سال پر می کند، اما شاید مثل نعیم در این مسیر چندان موفق نباشد!

باز هم داستان طلاهای گمشده

شاید ناپدید شدن یک کیسه طلا بهترین شروع برای یک معمای جنایی نباشد، اما سازندگان سریال Lionskin چیز دیگری را باور دارند. همان کیسه جواهرات گم شده در سریال پوست شیر ​​که تا پایان سریال توسط هزاران نفر استفاده می شد، حالا وارد سریال داریوش شده و قرار است مشکلات زیادی را برای داریوش و خانواده اش به وجود آورد و شروع یک رمز و راز جنایی پیچ در پیچ

مهرداد صدیقیان، همان عاشق گذشته

مهراد صدیقیان نقش پسری را بازی می کند که درگیر یک رابطه عاشقانه پر پیچ و خم می شود. او این بار عاشق دختری شده که پدرش هادی حجازی فر است و احتمالا چالش های زیادی در کمین او خواهد بود. به نظر می رسد با توجه به اختلاف سنی شخصیت او و مریم، شاهد یک عاشقانه غیرمتعارف باشیم و این موضوع خلاقانه ای است که می توان به آن امیدوار بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا