ترندهای روز

هادی ساعی با این تصمیم دل یک ملت را شاد کرد!

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

این روزها با توجه به موفقیت تیم تکواندو ایران در المپیک، بار دیگر نام هادی سای در خبرها به گوش می رسد. هادی ساعی تکواندوکار سابق و رئیس فدراسیون تکواندو با کسب دو مدال طلا و یک مدال برنز به عنوان پرافتخارترین ورزشکار ایرانی در تاریخ بازی های المپیک شناخته می شود.

هادی ساعی با این تصمیم یک ملت را خوشحال کرد!

این چهره سرشناس علاوه بر فعالیت ورزشی مدتی به بازیگری نیز روی آورد. هادی سای بازیگری را با فیلم «آن آهنگ غمگین» به کارگردانی آرش سنجابی و در پروژه های دیگری مانند فیلم «پی ۲۲» به کارگردانی حسین قاسمی جامی، سریال «آمین» به کارگردانی مهدی صفوی، منوچهر هادی و بهرنگ توفیقی آغاز کرد. سریال «از یادها گوردا» به کارگردانی بهرام بهرامیان نیز حضور داشت که البته در این حرفه چندان موفق نبود و در نهایت به دنیای تکواندو بازگشت و این بازگشت باعث شگفتی و افتخار ایران در المپیک ۲۰۲۴ شد.

در فضای مجازی برخی از کاربران به شوخی موفقیت تیم تکواندو را به کناره گیری هادی سای از بازیگری نسبت می دهند. یکی از کاربران به نام مجید در توییتر خود نوشت: بزرگترین لطفی که هادی سای به خودش و ما کرد این بود که بازیگر شد و دوباره به تکواندو برگشت و باعث شد با چهار نماینده در پاریس چهار مدال بگیریم. واقعاً هر چه در بازیگری بد بود، شما در ریاست فدراسیون درخشان و کارآمد هستید.»

این اظهارنظرها نشان از تاثیر مثبت بازگشت هادی سای به دنیای تکواندو و موفقیت های اخیر این تیم در عرصه بین المللی دارد. با توجه به عملکرد درخشان تیم تکواندو ایران، به نظر می رسد سای و تیمش بتوانند در آینده به موفقیت های بیشتری دست یابند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا