ورزشی

هافبک استقلال: پول ندارم غذا بخرم!

امید حمیدی فر پس از پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل صنعت نفت آبادان گفت: اشتباهات زیادی داشتم و خیلی ناراحت هستم. هوادار خیلی چیزها را نمی داند. ما به پوشیدن این پیراهن افتخار می کنیم، اما هر بازیکنی برای هزینه های خود به پول نیاز دارد. اگر درست زندگی نکنیم، هواداران از ما انتقاد خواهند کرد و به درستی این کار را می کنند.

وی افزود: می‌خواهم صریح صحبت کنم، زیرا فشار زیادی روی ما وجود دارد. قرارداد من ۸.۹ میلیارد تومان بود و با توجه به محدودیت بودجه به ۱ میلیارد رسید و مدارک موجود است. به عشق استقلال قراردادم را فسخ کردم، ۶ ماه خانه نداشتم، در اتاق یکی از دوستانم بودم و غذا نداشتم.

وی ادامه داد: من هنوز مصاحبه نکردم اما الان که جلوی هواداران هستم اذیت می شوم. من عاشق استقلال هستم و ۷.۸ میلیارد از قراردادم کم کردم. افراد کمی این کار را انجام می دهند. من با عشق این کار را کردم، اما دیگر پولی در کارتم نیست. من پولی ندارم که زندگی ام را بچرخانم و یک غذا بخورم. ضمنا من از این یک میلیارد ۶۰۰۷۰۰ میلیون گرفتم.

هافبک استقلال گفت: کمترین دستمزد را پارسال داشتم یعنی ۴۲ درصد قراردادم را گرفتم و امسال هم کم کردم. گفتند درستش می کنند اما کسی نیست که جواب بدهد.

حمیدی فر در پایان درباره برخورد با یاماگا که باعث آسیب شدید چشمی این بازیکن فرانسوی شد، گفت: من از همه ناراحتم، چه بگویم. این یک حادثه تصادفی بود. من از پشت یاماگا آمدم و او را ندیدم. خانواده ام هم فحش می دادند، اما چه بگویم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا