ارزهای دیجیتال

هجوم و گریز سرمایه‌ گذاران / بازار ارزهای دیجیتال در چه موقعیتی قرار دارد؟

به گزارش افق میهن:






کاهش قیمت بیت کوین (BTC) و سایر ارزهای دیجیتال باعث ترس برخی سرمایه گذاران از بازار شده است. با این حال، برخی از سرمایه گذاران این کاهش را یک فرصت خرید تلقی کردند و به خرید خود سرعت بخشیدند.



به گزارش افق میهن، خریدهای جدید Maker DAO (MKR) مبتنی بر اتریوم (ETH)، یکی از محبوب ترین ارزهای دیجیتال در بین سرمایه گذاران است. بر اساس پست Lookonchain، سرمایه گذاران ۵.۶۳ میلیون دلار از ارز MKR را خریداری کردند و قیمت را افزایش دادند. در حالی که سرمایه گذار از ۲۷ ژوئن مقادیر زیادی MKR خریداری کرده بود، سرمایه گذار دیگری در یک روز دو میلیون MKR خریداری کرد.

از موقعیت فعلی بازار ارزهای دیجیتال استفاده کنید

اخیراً دو سرمایه گذار هوشمند بازار MKR را تغییر دادند. از ۲۷ ژوئن، اولین سرمایه گذار با آدرس 0x3737، ۱۴۶۵ توکن MKR به ارزش ۳.۶۳ میلیون دلار با میانگین قیمت ۲۴۷۶ دلار خریداری کرده است. این سرمایه گذار قبلاً ۱۸۸۴ توکن MKR به ارزش ۲.۱۸ میلیون دلار به قیمت ۱.۱۵۷ دلار خریداری کرده و آنها را به قیمت ۱.۴۰۶ دلار فروخته است. حدود ۴۶۸ دلار سود حاصل شد. او همچنین دارای ۳.۵۸ تریلیون توکن PEPE به ارزش ۳۰.۸۷ میلیون دلار است و بیش از ۳۰ میلیون دلار از این دارایی ها سود به دست آورده است. سرمایه‌گذار دوم با آدرس 0xCf9b دو میلیون USDT برای خرید ۷۷ توکن MKR به قیمت ۲۵۸۷ دلار در ۹ ساعت گذشته هزینه کرد. این سرمایه گذار قبلاً ۱۵۷۵ توکن MKR به ارزش ۴.۵۳ میلیون دلار به قیمت ۲۸۷۹ دلار خریداری کرده و آنها را به قیمت ۳۰۸۳ دلار فروخته است. او حدود ۳۲۱۰۰۰ دلار سود داشت.

در ۲۴ ساعت گذشته قیمت MKR بیش از ۷ درصد افزایش یافته است که علاوه بر حجم خرید و فروش سرمایه گذار، بلک راک نیز در این افزایش سهم داشته است. BlackRock قرار است در برنامه سرمایه گذاری اوراق قرضه توکن شده MakerDAO شرکت کند که هدف آن سرمایه گذاری ۱ میلیارد دلاری در اوراق قرضه توکن شده ایالات متحده است.

اخبار ارزهای دیجیتال را در صفحه ارزهای دیجیتال افق میهن بخوانید.

سلب مسئولیت: برای همه روشن است که ورود به معاملات در هر نوع بازاری الزامی است دانش و تجربه کافی است. این گزارش افق میهن صرفا جهت تحلیل داده ها و اخبار مربوطه می باشد و این مجموعه هیچ گونه پیشنهادی برای هیچ نوع معامله ای به خوانندگان محترم ارائه نمی دهد. با توجه به نوسانات بالای قیمت در این بازار، در حال حاضر بررسی قیمت ها ضروری است.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا