اخبار اقتصاد ایران

هدیه‌ای متفاوت برای کارکنان، با اشتراک هدیه فیلیمو لبخند را هدیه کنید :: افق میهن

فیلمو، فیلم، سریال، دانلود، اشتراک، اشتراک فیلمو، کد تخفیف، اشتراک هدیه

آیا به دنبال هدیه ای خاص و متفاوت برای کارمندان خود هستید؟ هدیه ای که هم ارزشمند باشد و هم مورد توجه همه باشد؟ اشتراک هدیه فیلیموپلتفرم محبوب فیلم ها و سریال های ایرانی، بهترین گزینه برای شماست.

فیلیمو چیست؟

Filmo بزرگترین بستر پخش آنلاین فیلم و سریال در ایران است که به شما امکان دسترسی به هزاران فیلم و سریال ایرانی و خارجی، مستند، انیمیشن و برنامه های مختلف را می دهد. با اشتراک هدیه فیلیموکارکنان شما می توانند در هر زمان و مکان به محتوای مورد علاقه خود دسترسی داشته باشند و اوقات فراغت خود را به بهترین شکل ممکن سپری کنند.

چرا اشتراک Filmo بهترین انتخاب برای هدایای شرکتی است؟

مزایای خرید اشتراک شرکتی Filmo:

  • تخفیف ویژه سازمان ها: با خرید اشتراک سازمانی می توانید از تخفیف های ویژه فیلمو بهره مند شوید.
  • امکان برندسازی: می توانید لوگو یا نام سازمان خود را روی هدیه قرار دهید و از این طریق شروع به برندسازی کنید.

اشتراک Enterprise و کارت هدیه اشتراک Filmo

از آنجایی که فیلمو به عنوان یک شبکه سرگرمی و پخش فیلم و سریال خانگی جای خود را در بین خانواده های ایرانی باز کرده است، اشتراک هدیه فیلمو می تواند هدیه سازمانی مناسبی برای کارکنان سازمان یا شرکت شما باشد. با این خرید سازمانی برای مناسبت ها یا قدردانی از کارمندان، بدون خرید اشتراک به کارمندان خود امکان استفاده از فیلمو را می دهید و تمامی اعضای خانواده آنها می توانند با این اشتراک رایگان فیلمو از این شبکه خانگی استفاده کنند.

چرا کارت هدیه Filmo؟

محتوای به روز و متنوع:

کارت هدیه فیلمو یک هدیه سازمانی مناسب برای قدردانی از کارکنان و همکاران شماست که به آنها و اعضای خانواده آنها امکان تماشای بیش از ۹۵ هزار فیلم و سریال ایرانی و خارجی در ژانرهای مختلف را بدون نیاز به خرید اشتراک فیلمو می دهد.

سه عضویت مجزا:

با اشتراک هدیه فیلیمو، کارمندان شما می توانند فیلم ها و سریال ها را با سه عضویت جداگانه فیلیمو و همچنین برای فرزند خود تماشا کنند. عضویت کودک آن را طوری بسازید که بتواند محتوای مناسب سن خود را ببیند.

تماس با فیلیمو:

پشتیبانی Filmo به صورت ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته برای راهنمایی کاربران در دسترس است. کارمندان شما می توانند در مورد نحوه استفاده از اشتراک Filmo، فعال کردن اشتراک رایگان Filmo، تماشای فیلم و سریال در Filmo و غیره با ما تماس بگیرند.

انواع اشتراک های شرکتی Filmo

بسته به تعداد کارکنان سازمان و بودجه ای که برای خرید اشتراک سازمانی در نظر گرفته اید، می توانید از بین انواع اشتراک هدیه فیلمو گزینه مناسب را انتخاب کنید:

  • – ۱ ماه اشتراک در Filmo
  • – اشتراک ۳ ماهه Filmo
  • – ۶ ماه اشتراک در Filmo
  • – اشتراک ۱ ساله Filmo

خرید اشتراک شرکتی Filmo

برای خرید اشتراک شرکتی فیلیمو، پس از انتخاب نوع اشتراک فرم درخواست اشتراک سازمانی فیلیمو که در بالای این صفحه مشاهده می کنید، درخواست خود را تکمیل و ثبت کنید.

سپس از پشتیبانی فیلیمو برای دریافت و ثبت سفارش با شما تماس خواهیم گرفت. بسته به درخواست شما می توانیم اشتراک شرکتی فیلیمو را هم به صورت گیفت کارت فیلیمو (فیزیکی) و هم به صورت کد تخفیف فیلیمو (کد تخفیف ۱۰۰ درصدی فیلیمو) برای شما ارسال کنیم.

استفاده از کد تخفیف و کارت هدیه فیلمو

پس از ارسال کد تخفیف یا کارت هدیه فیلیمو برای کارمندان و همکاران، باید وارد فیلیمو شده و حساب کاربری ایجاد کنند. برای استفاده از کد تخفیف کافیست به صفحه خرید اشتراک مراجعه کرده و کد تخفیفی را که به صورت ترکیبی از حروف و اعداد برایشان ارسال شده یا روی گیفت کارت فیلمو در پایین صفحه و در کادر نوشته شده است وارد کنند. . کد تخفیف برای فعال کردن اشتراک ۱، ۳، ۶ ماهه یا یک ساله بدون پرداخت هیچ هزینه ای برای آنها اقدام کنید.

در صورت اشتباه بودن کد تخفیف فیلیمو روی گیفت کارت می توانند تصویر گیفت کارت را برای پشتیبانی فیلیمو در تلگرام ارسال کنند. (@filimo_support) برای ارسال پس از بررسی شماره سریال و اعتبار گیفت کارت، تیم پشتیبانی یک کد جدید برای آنها ارسال می کند و می توانند از اشتراک رایگان فیلمو استفاده کنند.

از تمامی سازمان ها و ارگان ها دعوت می کنیم با خرید اشتراک سازمانی فیلیمو هدیه ای ارزشمند و ماندگار به کارکنان خود بدهند. برای اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.

نویسنده: مجید عباس نژاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا