اخبار اقتصاد ایران

هدیه بزرگ ایرانسل برای همه




به مناسبت هجدهمین سالگرد راه اندازی ایرانسل، اولین ارائه دهنده ۵G و رکورددار سرعت و تعداد سایت های ۵G در ایران، برای تمامی مشترکین خود بسته اینترنت و مکالمه با تخفیف در نظر گرفته است.

به گزارش تجارت نیوز، ۲۹ مهر اپراتور ایرانسل در سال ۱۳۸۴ متولد شد تا شبکه تلفن همراه کشور را رقابتی و انقلابی کند و ۲۹ مهر ۱۴۰۳، هجده سال از راه اندازی ایرانسل می گذرد. به همین مناسبت اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران و اولین ارائه دهنده ۵G و رکورددار سرعت و تعداد سایت های ۵G در ایران بسته اینترنت و مکالمه با تخفیف را برای تمامی مشترکین خود آماده کرده است.

۱۸ سال با تو بودن

به مناسبت بیست و نهم مهرماه، هجدهمین سالگرد راه اندازی شبکه تلفن همراه ایرانسل و به پاس قدردانی از مشترکین عزیز از ۲۷ مهر تا ۳ آبان ۱۴۰۳ کلیه مشترکین دائمی و اعتباری می توانند بسته ترکیبی ۲ گیگابایت اینترنت و ۲ ساعت مکالمه ایرانسل را با قیمت تخفیفی ۸۸۰۰ تومان خریداری کنند. این بسته به مدت دو روز پس از فعال سازی اعتبار دارد و می توان آن را چندین بار خریداری کرد. خرید این بسته با شماره گیری کد دستوری *۵ و یا مراجعه به اپلیکیشن فوق العاده ایرانسلمن امکان پذیر است.