اخبار اقتصاد ایران

هدیه ویژه عید قربان دولت برای متقاضیان اینترنت رایگان

خبرنگار شکیبا باخالزاده: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ۲۰ گیگ اینترنت رایگان در قالب بسته ۳۰ روزه در اختیار مردم قرار داده است تا بتوانند اخبار مربوط به انتخابات و نامزدهای مورد نظر خود را در تریبون ها و پیام رسان های داخلی دنبال کنند.

به گزارش ایرنا، عیسی زارع پور در حاشیه جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران از ارائه ۲۰ گیگ اینترنت رایگان برای پیگیری اخبار مربوط به انتخابات خبر داد.

چگونه بسته ۲۰ گیگابایتی اینترنت رایگان انتخاباتی را فعال کنیم؟

بر اساس این گزارش، امروز از اپراتورها پیامکی حاوی کد دستوری برای تمامی کاربران ارسال می شود و هر کاربری می تواند با شماره گیری این کد دستوری از بسته رایگان ۲۰ گیگابایتی ترافیک داخلی (هدیه دولت) اخبار و مناظرات را در پیام رسان های بومی دنبال کند. . و از شبکه تلویزیونی استفاده کنید.

کد دستوری برای کاربران همراه اول و رایتل ۱۰۰*۶۷۳ (ستاره ۱۰۰ ستاره ۶۷۳ مربع) و برای کاربران ایرانسل ۵*#۱ (ستاره ۵ ستاره ۱ مربع) است. کافیست این کد دستوری را با سیم کارت خود شماره گیری کنید تا بسته اینترنت ۲۰ گیگ فعال شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: بسته ۲۰ گیگابایتی هدیه رایگان برای تردد پیام رسان های داخلی در نظر گرفته ایم.

عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز در حاشیه جلسه هیات دولت گفت: بسته تبلیغاتی ویژه در شبکه های اجتماعی داخلی با امکانات ویژه از جمله کانال خودمان و طرفداران آنها داریم و پیش بینی کرده اند که تاییدیه آبی دریافت خواهند کرد که نشان دهنده این موضوع است.” محتوای این کانال ها تایید شده است.

وی ادامه داد: بسته ۲۰ گیگابایتی هدیه رایگان برای افرادی که می خواهند از طریق پیام رسان های داخلی از اخبار انتخابات مطلع شوند در نظر گرفته شده است. امروز پیامکی برای مردم ارسال می شود و هرکسی که مایل است می تواند بسته را فعال کرده و در ایام انتخابات از آن استفاده کند.

کد فعال سازی ۲۰ گیگ اینترنت همراه اول رایگان انتخابات ۱۴۰۳

هدیه همراه اول انتخابات ۱۴۰۳: به مناسبت انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳، بسته اینترنت ماهانه ۲۰ گیگا رایگان برای کلیه مشترکین خطوط اعتباری دائمی و ویژه پیام رسان های منتخب داخلی فعال می شود.

کد فعال سازی بسته اینترنت رایگان همراه اول انتخابات با شماره گیری ۱۰۰*۶۷۳*# قابل دریافت و حداکثر تا یک ماه قابل استفاده است. این اپراتور به مناسبت انتخابات برای تمامی مشترکین خود اینترنت رایگان فراهم کرده است.

براساس اعلام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، به مناسبت انتخابات ریاست جمهوری، بسته اینترنت یک ماهه ۲۰ گیگابایتی رایگان برای کلیه مشترکان خطوط اعتباری دائمی و ویژه پیام رسان های منتخب داخلی فعال می شود.

این بسته را می توان با شماره گیری ۱۰۰*۶۷۳*# دریافت کرد و تا یک ماه قابل استفاده است. این بسته تمدید خودکار ندارد.

همچنین اگر سیم کارت خود را با سیم کارت های نسل ۴ و ۴.۵ (USIM) تعویض نکرده اید، می توانید به یکی از مراکز فروش و خدمات موبایل اول در سراسر کشور مراجعه کرده و یا به صورت آفلاین از استفاده از همراه این کار را انجام دهید. سرویس (سرویس در محل همراه اول). هدیه این تغییر ۲۰ گیگ اینترنت همراه اول رایگان برای مشترکین عادی و ۱۵ گیگ اینترنت همراه اول رایگان برای مشترکین اعتباری خواهد بود. برای استعلام تولید سیم کارت، این کد دستوری را شماره گیری کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد تغییر سیم کارت به USB و دریافت اینترنت رایگان همراه بر روی «خرید» کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا