ورزشی

هری‌ کین خوشبین به آینده‌اش در بایرن

به گزارش BTSport، بایرن مونیخ به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد. بایرن موفق شد در آخرین بازی خود مقابل منچستریونایتد در اولدترافورد با یک گل پیروز شود.

هری کین بعد از بازی گفت: بازی زیبایی بود. بازی را کنترل کردیم و موقعیت های خوبی روی دروازه حریف ایجاد کردیم. آرام بودیم. چون می دانستیم هر لحظه می توانیم حریف را آزار دهیم. هرچند صعودمان قطعی بود اما انگیزه لازم را داشتیم. برنده شدن در چنین مسابقه ای خوب بود.

وی ادامه داد: از زمانی که به بایرن رفتم این احساس را داشتم که آینده خوبی در انتظارم است و می توانم موفقیت های زیادی کسب کنم. می دانم سرمربی از من چه می خواهد و این کار من را در تیم آسان می کند. بعد از شکست سنگینی که در بوندسلیگا متحمل شدیم، نیاز به پیروزی در این بازی داشتیم.

این مهاجم انگلیسی در پایان گفت: توانایی صعود به مراحل بالاتر لیگ قهرمانان اروپا را داریم. ما انگیزه زیادی برای درخشش در این رقابت بزرگ داریم. ما کار سختی داریم اما می توانیم بدرخشیم و نتایج خوبی بگیریم. باید بازی به بازی سطح کیفی خود را بالا ببریم.

هری کین که اولین فصل حضورش در بایرن مونیخ را تجربه می کند در این تیم عملکرد بسیار خوبی داشته و بهترین گلزن تیمش بوده است. آمار او حتی از لواندوفسکی در بایرن هم بهتر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا