اخبار اقتصاد ایران

هر آنچه لازم است از شهرلوازم خانگی بدانیم :: افق میهن

مدیرعامل شرکت لوزم سیتی گفت: این مجموعه دارای واحد مجزایی خدمات پس از فروش است که قبل از نصب تمامی درخواست های مربوط به ظاهر محصول را پیگیری می کند و پس از آن در صورت نیاز مشتریان می توانند کالا را مرجوع کنند.

به گزارش افق میهن، شهر لوازم خانگی با اشتغال بیش از ۲۵۰۰ نفر و کمک به تولید کشور باعث رونق اقتصادی و اشتغال تولیدکنندگان این صنعت شده است اما در مدت کوتاهی که این مجموعه وارد بازار شده است. بازار ایران سوالات زیادی را برای فعالان ایجاد کرده است. انجمن لوازم خانگی و مردمی ایجاد کرده است که در این رابطه خبرگزاری ایلنا گفت وگویی با خانم خسروی مدیرعامل شرکت لوازم خانگی شهر داشته است که در ادامه می خوانید:

• شرایط فروش اقساطی کالا در شهر لوازم خانگی چیست؟ اگر امسال کالایی را از شما بخرند اما سال بعد تسویه کنند، چه شکلی است و چقدر سود برای آن در نظر گرفته می شود؟

با توجه به شرایط اقساط در شهر لوازم خانگی، برای مشتریانی که توانایی پرداخت اقساط پس از خرید را ندارند، تنفس چند ماهه در نظر گرفته شده است تا در مورد کمپین ۱۴۰۳، پس از ثبت فاکتور در ۱۴۰۲، مشتریان می توانند از ۱۴۰۳ شروع کنند. اقساط خود را پرداخت کنند. سود درج شده در شهر لوازم خانگی تقریباً یک درصد ماهیانه است.

چرا با وجود اینکه شعار شهر لوازم خانگی بر پایه قیمت ارزان است، اما باز هم برخی کالاها گرانتر از بازار به فروش می رسند؟

لوازم خانگی شهر دارای ضمانت قیمت می باشد به این معنا که در مدت ۷۲ ساعت در صورت تهیه پیش فاکتور رسمی از فروشگاه های فیزیکی استان های تهران، البرز و مازندران، علاوه بر برگشت مابه التفاوت، ۲۰ درصد مابه التفاوت نیز خواهد بود. به عنوان هدیه ارائه می شود.

• در قسمت صدای مشتری شهر لوازم خانگی نظرات مربوط به تاخیر در تحویل کالا، رفتار بد فروشندگان با مردم، سانسور نظرات مردم در نظرات در شبکه های اجتماعی، عدم عودت پیش پرداخت در صورت انصراف وجود دارد. خرید و عدم تعویض کالا در صورت ایراد. و ….. شکایت کرده اند. آیا این مخالفت ها درست است؟

تحویل لوازم خانگی بین پنج تا هفت روز انجام می شود و تاریخ تحویل در تمام فاکتورهای ارائه شده به مشتریان درج می شود. با توجه به اینکه دنبال کنندگان صفحه رسمی لوازم خانگی شهر از طبقه متوسط ​​جامعه هستند، برخی از نظرات و موضوعات غیر اخلاقی حذف شده و تمامی موارد مربوط به مشتریان در رابطه با روتین و خرید در نظرات درج شده است. به وضوح قابل مشاهده است. همه سازمان ها و حتی خبرگزاری ها این موضوع را دنبال می کنند.

لازم به یادآوری است که تمامی پرسنل شهر لوازم خانگی در واحدهای مختلف در حال ارزیابی هستند و این گونه رفتارها جزء خطوط قرمز مدیریت شهر لوازم خانگی است. لذا شکایات ناشی از رفتار نامناسب پرسنل به صورت هفتگی بررسی و تا رضایت کامل مشتری ادامه دارد.

خدمات پس از فروش شهر لوازم خانگی چگونه است؟

لوازم خانگی شهر دارای واحد مجزایی خدمات پس از فروش می باشد که تمامی درخواست های مربوط به ایرادات محصول را قبل از نصب پیگیری می کند و پس از آن در صورت نیاز مشتریان می توانند کالا را مرجوع کنند و واحد مالی کاملاً منظم و اصولی می باشد. کلیه درخواست های پرداخت ظرف ۷۲ ساعت کاری واریز می شود.

حتی در مواردی که گارانتی برند باید مشکلات مشتری را پس از نصب پیگیری کند، تیم خدمات پس از فروش شهر لوازم خانگی با حضور نمایندگان برندهای حاضر در مجموعه این موارد را به واحدهای مربوطه ارجاع و تا زمان پیگیری پیگیری خواهند کرد. نتیجه حاصل می شود.

• بسیاری از فروشندگان لوازم خانگی به ویژه در مراکز خرید و بازارها معتقدند شهر لوازم خانگی باعث رکود بازار و شکاف عمیق مردم با بازار شده است، نظر شما چیست؟

مرجع تخصصی شهر لوازم خانگی مفتخر است با هدف حمایت از تولید ملی و توسعه کسب و کار صنعتگران لوازم خانگی با ارائه اقساط متنوع، سود کم و امکانات برتر نسبت به سایر فروشگاه ها، امکان خرید کالای ایرانی با کیفیت را برای شما فراهم کند. طبقات مختلف هموطنان و با وجود ایجاد شکاف، کالاهای باکیفیت مستقیماً به دست مصرف کنندگان رسیده است.

• برای معرفی محصولات خود به جز تبلیغات چه برنامه ای دارید؟

با توجه به حداکثر رضایت کسب شده از مشتریان در خصوص نحوه فروش، تنوع محصولات و …، قابلیت معرفی محصولات در قالب تبلیغات دهان به دهان بیشتر از تبلیغات محیطی است که در سطح شهر شاهد آن هستیم.

• آیا کالای فروخته شده جایگزین یا پس گرفته می شود و تسویه حساب کالای مرجوعی چگونه و در چه بازه زمانی انجام می شود؟

در صورت باز نشدن کارتن کالا، امکان تعویض ظرف ۲۴ ساعت وجود دارد، در صورت معیوب بودن کالای مشتری و طبق روال پیگیری تیم خدمات پس از فروش، مشتری درخواست تحویل کالای نو را ندارد. محصول پرداخت انجام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا