ورزشی

هزارتوی فساد فوتبال درگیر دعواها

شروین رمضانی- چند وقتی است که فوتبال ایران تحت تاثیر یک خبر «فساد» قرار گرفته است. مدتی از روزی که مدیران کارخانه ملی مس متوجه فساد بزرگی در فوتبال ایران شدند، می گذرد اما هنوز چیزی اعلام نشده و حکمی صادر نشده است.

از نمایندگان مجلس گرفته تا رسانه ها و حتی برخی از اعضای کمیته انضباطی و اخلاقی فدراسیون فوتبال، هر کدام در مصاحبه های تکی افشاگری کرده اند، اما آنچه هنوز مشخص نیست، شکل فساد، میزان فساد و البته متهم است. .

اگر قرار است یک بار برای همیشه با فساد در فوتبال ایران برخورد شود و ریشه آن خشکانده شود، بهتر نیست یک سخنگوی رسمی از سوی قوه قضائیه یا فدراسیون فوتبال انتخاب شود تا همه اظهارات و توضیحات پرونده ها باشد. از طریق یک کانال در اختیار عموم قرار می گیرد. فوتبال می آید؟

یک روز روابط عمومی مشخص است که دستگیر شده است، روز دیگر ع.ر! یک روز یک شخصیت در مصاحبه با یک رسانه ادعایی می کند، روز دیگر رسانه رقیب تمام مطالب مطرح شده توسط مسئول قبلی در مصاحبه با یکی از نمایندگان مجلس را رد می کند. فردای آن روز سندی منتشر می شود مبنی بر اینکه ساعت فلان مجری برای تکذیب دخالت وی در فساد عوض شده است.

ماجرای فساد در فوتبال درگیر حاشیه ها و گل هایی است که کاملا شخصی هستند. تنها راه نجات فوتبال اولا برخورد قاطع با هر مفسد و ثانیا شفافیت کامل پرونده است. فوتبال ایران برای بقا ضروری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا