اخبار اقتصاد ایران

هزینه‌های بالا، خروجی محدود؛ آیا عملکرد روابط عمومی شهرداری لنگرود نیاز به بازنگری ندارد؟

به بهانه پرداخت مداوم به یک آژانس تبلیغاتی

سه حوزه اصلی فعالیت روابط عمومی شهرداری لانگرود ، از جمله تولید محتوا و گرافیک (اسلایدها ، پوسترها ، بنرها) ، عکاسی و فیلمبرداری از پروژه ها و رویدادهای یا پوشش رسانه ای از وقایع طی سال گذشته به “آژانس تبلیغاتی” واگذار شده است.

اسناد و پرداخت های مالی نشان می دهد که سه حوزه اصلی فعالیت روابط عمومی شهرداری لانگود ، از جمله تولید محتوا و گرافیک (اسلایدها ، پوستر ، بنرها) ، عکاسی و فیلمبرداری پروژه ها و برگزاری یا برگزاری رویدادها ، بیش از یک سال به عنوان “آژانس تبلیغاتی” نامگذاری شده است.

این تمرکز کامل قراردادها بر روی پیمانکار می تواند قرارداد انحصاری یا عدم رقابت واقعی را در این فرآیند نشان دهد.

همچنین ، زمان پرداخت – که ماهانه یا هر ۲ روز انجام می شود – بیشتر به قراردادهای مداوم نسبت به پروژه های متقاطع شبیه است. به نظر می رسد که آژانس تبلیغاتی مانند کارمندان شهرداری سازمان است.

از طرف دیگر ، به گفته برخی از کارشناسان ، در برخی موارد هزینه های پرداخت شده با حجم و کیفیت محتوای تولید شده مطابقت ندارد و نیاز به مقایسه با نرخ واقعی بازار دارد.

این یک سؤال اساسی برای افکار عمومی است: چرا برخی از اعضای شورا که حتی در جلسات میوه و چای مصرف می کنند ، مورد استفاده از بیتال است ، در برابر چنین موضوعاتی – که منتقدین می گویند گاهی اوقات به طور مستقیم به شهرداری – حتی چنین حساسیتی ندارند؟

کارشناسان بر این باورند که فقط با ایجاد مکانیسم های شفاف ، رقابتی و دقیق می توان از چنین انحصاری در شهرداری ها جلوگیری کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا