ورزشی

هزینه ۴۷ میلیارد تومانی استقلال برای رضایتنامه فلاح!

جلسه بررسی وضعیت باشگاه نساجی مازندران امروز با حضور استاندار مازندران، نمایندگان مجلس، مدیرکل ورزش و جوانان، فرماندار قائم شهر و مالک باشگاه نساجی و سرپرست تیم فوتبال مازندران و سایر ذی ربط در محل وزارت کشور برگزار شد. مقامات

در این دیدار رضا حدادیان مالک باشگاه نساجی با اشاره به اینکه بودجه باشگاه من از کل بودجه کمیته ملی المپیک بیشتر است، گفت: ۴۵ هزار نفر برای تماشای بازی جام حذفی فوتبال به ورزشگاه آزادی آمدند. ما باعث شدیم مازندرانی ها جذب فوتبال شوند و حتی خیلی از استقلالی ها و پرسپولیسی ها به سمت نساجی کشیده شدند و الان عاشق نساجی هستند.

مالک باشگاه نساجی با بیان اینکه من سرمایه گذار نیستم گفت: بحث مسئولیت اجتماعی داشتم و در این شش سال فقط به مردم مازندران خدمت کردم.

حداداییان با اشاره به اینکه فوتبال در کشور ما سرمایه گذاری نیست، افزود: چگونه می توانیم در لیگی که ۴ هزار میلیارد تومان پول جابه جا می شود با تیم ها رقابت کنیم؟ سامان فلاح که اهل ساری است به استقلال پیوست و استقلالی ها فقط بابت رضایت نامه او ۴۷ میلیارد تومان پرداخت کردند. چگونه می توانیم با این شرایط بازیکن جذب کنیم و فعالیت کنیم؟

مالک باشگاه نساجی تصریح کرد: تمام منابع مالی در تیم های دولتی است. مثلا گل گهر، مس شهربابک و شهرهایی که حتی فوتبال هم ندارند امکانات ورزشی دارند اما سهم مازندران چقدر است؟ چگونه می توانم با استقلال، پرسپولیس، سپاهان و سایر تیم های متمول رقابت کنم؟ ۳۰ درصد فوتبال داخل زمین است و ما شرایط رویارویی با این تیم ها را نداریم.

حدادیان گفت: استان مازندران ۴ میلیون نفر جمعیت دارد، چرا کسی نیست که از ارگان های دولتی هزینه منسوجات را پرداخت کند؟ لیگ ما دولتی است اما سهم نساج در این وضعیت چیست؟ حداقل حق پخش را به تیم های خصوصی بدهید.

مالک باشگاه نساجی تاکید کرد: نساجی با این شرایط نمی تواند به کار خود ادامه دهد. من امسال توانایی هدایت تیم را ندارم اما به تمرین تیم کمک کردم تا نساجی آسیب نبیند. من بچه این استان هستم و نمی خواهم نساجی که ۶ سال کار کردم آسیب ببیند. من نه چیزی برای خودم می خواستم و نه چیزی می خواهم. در این سال ها نه وام گرفتم و نه درخواست بی دلیل داشتم، اما به فکر نساجی باشید.

وی با بیان اینکه سازه نداریم، گفت: ورزشگاه مناسبی در استان مازندران نداریم. این برای استان مازندران که مهد ورزش است خوب نیست.

حدادیان به تولیدات آکادمی این باشگاه پرداخت و یادآور شد: در آکادمی نساجی مازندران ۷ رده بازیکن داریم. همه این موارد مربوط به مسئولیت اجتماعی است. ما در این آکادمی بازیکن ساختیم و بذر این بازیکنان اکنون در حال برداشت است.

وی ضمن انتقاد از عملکرد یک باشگاه کشتی بیان کرد: برای شهری که نماد ورزش است زشت است که مردم بیایند و به صورت نامحسوس از حساب ما پول از باشگاهش برداشت کنند. متاسفانه چند سال پیش یک تیم کشتی در قائم شهر بود که بدون اطلاع ما از نساجی مطالبه و از حساب باشگاه برداشت کرد. همه باید تلاش کنند که کارخانه ای بیاید و نساجی را تحویل بگیرد تا شخصیت تیم و مازندرانی ها و هواداران پرشور نساجی حفظ شود.

وی با بیان اینکه نساجی ویترین فوتبال ایران و فوتبال مازندران است، خاطرنشان کرد: بسیاری از جوانان فوتبال مازندران در این باشگاه نساجی حضور دارند و اگر تیمی نباشد این جوانان کجا می روند؟ کجا خود را خالی کنند؟ این نساجی باعث شده بسیاری از کودکان و نوجوانان فوتبالیست شوند. امثال امیرسام دلیری و مرصاد سیفی حاصل آکادمی باشگاه هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا