اخبار اقتصاد ایران

هشت راهبرد بانک صادرات ایران برای توسعه و توانمندسازی صنعت اعلام شد :: ایران تحلیل

راهبردهای جدید بانک صادرات ایران در دومین کنگره بین المللی توسعه و توانمندسازی صنعت توسط رئیس اداره بانکداری شرکتی این بانک اعلام شد.

به گزارش ایران تحلیل، غلامرضا طالبیان رئیس اداره کل بانکداری شرکتی این بانک در گردهمایی فعالان اقتصادی، کارآفرینان، صنعتگران و اساتید دانشگاه در دومین کنگره بین المللی توسعه و توانمندسازی صنعت، با بیان وظایف و ماموریت ها وی از ۸ راهکار جدید بانکی در تامین مالی اقتصاد کشور، صادرات ایران را برای کمک به توسعه و توانمندسازی این صنعت برشمرد.

طالبیان گفت: اقتصاد کشور همچنان بانک محور است و لازم است نظام بانکی در راستای توانمندسازی تولید به روز شود و بانک صادرات ایران نیز با بهره گیری از نتایج تحقیقات بانک های موفق در دوران بحران سال ۱۳۸۶ اقدام کرده است. راهبردهای مناسبی را برای پایداری و حمایت از تولید و صنعت دنبال کرده است.

وی گفت: بانکداری جامع بر اساس نیاز مشتریان، استفاده از درگاه های مختلف برای خدمت رسانی به مشتریان، استفاده از مدل های صنعتی در بانکداری، مدیریت ریسک، اعمال دقیق قوانین مدیریت سرمایه گذاری، امکان ارائه مدل های متنوع بانکی، حرکت در مرزهای فناوری و نوسازی. و مدیریت دقیق منابع انسانی به عنوان هشت عامل کلیدی ثبات بانک ها پس از بحران سال ۱۳۸۶ شناخته می شود و بانک صادرات ایران نیز با پیروی از تجربیات این بانک ها در دنیا و همچنین استفاده از بیش از ۷۲ سال تجربه در تامین مالی اقتصادی همراه با غرفه صنعت و تولید.

طالبیان همچنین حرکت این بانک به سمت تحول دیجیتال را تغییر نگرش جدید برای همسویی با تغییرات سریع خدمات مختلف بانکی در جهان خواند.

رئیس اداره کل بانکداری شرکتی بانک صادرات ایران تلاش برای تامین مالی زنجیره تامین، تحلیل داده ها، بانکداری هوشمند، استفاده از بانکداری باز و تحول در فرهنگ بانکداری را از دیگر موارد قابل توجه در تغییر نگرش این بانک برشمرد. برای ارائه خدمات ویژه به مشتریان خرده فروشی و شرکتی. ، انحصاری و همچنین توانمندسازی همراه با صنعت.

دومین کنگره بین المللی توسعه و توانمندسازی صنعت با رویکرد «نقش رویکردهای فناوری و هوشمندی در جهش تولید» در سه محور تاب آوری و بهبود عملکرد شبکه زنجیره تامین پایدار در صنعت، نقش دیجیتال مدیریت تحول و داده محور در توسعه صنایع رقابتی، رویکرد فناورانه و مشارکت مردمی در تولید مسکن و همچنین نقش هویتی زنان در توسعه و شکوفایی این صنعت در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار شد. و تندیس و لوح ویژه آن به پاس حمایت و همراهی با صنعت به بانک صادرات ایران اهدا شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا