اخبار بورس

هشدار ایران تحلیل تایید شد!

به گزارش پولز بورس، پالز بورس در پایان هر هفته و پس از پایان بازار، نمادهایی را که احتمال توقف دارند و مشمول فرآیند توقف هستند، بررسی می کند.

هفته گذشته نیز پنجشنبه ۷ دی در مقاله ای با عنوان “۳۴ نماد در معرض خطر تعلیق هستند کدام نمادها مشمول فرآیند تعلیق می شوند؟ ما ۳۴ آیکون را که مشمول فرآیند تعلیق هستند بررسی کردیم.

از این ۳۴ نماد شنبه ۹ دی متاسفانه نماد لخزار تعلیق شد. در اطلاعیه ای که این نماد را روی کدال قرار داده است، آمده است:

به اطلاع می رساند، بدلیل عدم رعایت دستورالعمل افشای اطلاعات توسط شرکت های ثبت شده در سازمان، شرکت بورس اوراق بهادار تهران طی نامه شماره ۱۱۳۰۴۵۲ مورخ ۱۳۸۱، لزوم رعایت الزامات فوق را به شرکت ابلاغ کرد. ظرف ۴.۳ ماه /۱۰/۱۴۰۲. با این حال، با وجود پیگیری های انجام شده، ناشر نتوانست مشکلات فوق را حل کند. با توجه به اتمام مهلت ۳.۴ ماهه ناشر به دلیل عدم رعایت دستورالعمل های مصوب سازمان، نماد معاملاتی ناشر متوقف می شود. بدیهی است بازگشایی نماد معاملاتی ناشر منوط به رعایت الزامات مندرج در ماده ۴ و ماده ۷ آیین نامه اجرایی در خصوص افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده در سازمان می باشد.

همچنین یک نماد با یک ستاره تیرانداز و هاپترو همچنین در روز یکشنبه ۱۰ دی ماه ها تعلیق شدند. در اطلاعیه این دو نماد آمده است:

به اطلاع می رسد، با توجه به عدم رعایت دستورالعمل های افشای اطلاعات توسط شرکت های ثبت شده در سازمان، شرکت بورس اوراق بهادار تهران طی مدت ۳.۴ ماه مراتب را کتباً به شرکت اعلام کرده است. ۱۱۳۰۳۹۶ از ۰۲/۱۰/۱۴۰۲. با این حال، با وجود پیگیری های انجام شده، ناشر نتوانست مشکلات فوق را حل کند. با توجه به اتمام مهلت ۳.۴ ماهه ناشر به دلیل عدم رعایت دستورالعمل های مصوب سازمان، نماد معاملاتی ناشر متوقف می شود. بدیهی است بازگشایی نماد معاملاتی ناشر منوط به رعایت الزامات بند ۴ ماده ۷ آیین نامه اجرایی در خصوص افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده در سازمان است.

فسمین همچنین در تاریخ ۱۱ دی ماه به حالت تعلیق درآمد. در اطلاعیه فاسمین نیز آمده است:

به اطلاع می رسد، با توجه به عدم رعایت دستورالعمل های افشای اطلاعات توسط شرکت های ثبت شده در سازمان، شرکت بورس اوراق بهادار تهران نامه شماره ۱۱ را صادر کرد. ۱۱۳۴۰۳۹ از ۰۷/۱۰/۱۴۰۲. با این حال، با وجود پیگیری های انجام شده، ناشر نتوانست مشکلات فوق را حل کند. با توجه به اتمام مهلت یک ماهه ناشر به دلیل عدم رعایت دستورالعمل های مصوب سازمان، نماد معاملاتی ناشر متوقف می شود.بدیهی است بازگشایی نماد معاملاتی ناشر منوط به رعایت الزامات ماده ۷ آیین نامه اجرایی مبنی بر افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده در سازمان است.

در خصوص موارد یاد شده تاکید می شود برای عدم ورود به توقف نمادها، مفاد نبض آخر هفته بورس درباره نمادهای مشمول رویه تعلیق قرائت شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا