ترندهای روز

هشدار به تهرانی‌ها؛ ۵ روز آینده مراقب باشید

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

بر اساس تحلیل الگوهای سینوپتیک و بررسی نقشه های پیش یابی آسمان استان تهران در پنج روز آینده صاف تا نیمه ابری، در برخی ساعات همراه با غبار رقیق، افزایش برخی آلاینده ها به ویژه ذرات معلق کوچکتر خواهد بود. بیش از ۲.۵ و ازن در ساعات بعدازظهر و در شب گاهی سرعت وزش باد افزایش می یابد و در نیمه غربی و نواحی جنوبی استان گاهی وزش باد شدید، خیزش گرد و خاک با احتمال انتقال موقت گرد و غبار از همسایه ها. کاهش نسبی کیفیت هوا و کاهش موقت دید در استان ها پیش بینی می شود.

همچنین در بعدازظهر و شب در دامنه ها، ارتفاعات شمالی افزایش ابر و گاهی رگبار پراکنده و رعد و برق به ویژه در روزهای سه شنبه و چهارشنبه (۳۰ و ۳۱) خواهد بود. مرداد) مورد انتظار است و جریان رواناب و سیلابی موقت کانال ها در ارتفاعات بالادست دور از انتظار نیست.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با بیشینه دمای ۳۹ درجه سانتیگراد گرمترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۳۰ مردادوزش باد صاف تا کمی ابری گاهی افزایشی با حداقل دمای ۲۵ و حداکثر ۳۵ درجه سانتیگراد و در روز چهارشنبه (۳۱) مرداد) صاف تا نیمه ابری، در بعد از ظهر افزایش وزش باد با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا