ترندهای روز

هشدار جدی توسعه‌دهندگان همستر کامبت به کاربران

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (irtahlil.com):

ارز دیجیتال: توسعه دهندگان بازی Hamster Combat اعلام کردند که با توجه به حجم زیاد سوالات و نظرات کاربران خود، می خواهند اعلامیه جدیدی را منتشر کنند. در این اطلاعیه، آنها خاطرنشان کردند که مبارزه با Hamster را صرفاً بر اساس تعداد سکه ها پخش نمی کنند.

به عبارت دقیق تر، آنها قصد دارند ایردراپ مذکور را بر اساس سودی که کاربران در هر ساعت به دست می آورند، انجام دهند. این سود (Profit Per Hour) در سمت راست بالای بازی مذکور نمایش داده می شود. اگر دوست دارید این قسمت را ارتقا دهید، روی گزینه Mine در پایین صفحه کلیک کنید و کارهای مختلفی را انجام دهید تا هر ساعت سود خود را افزایش دهید.

هشدار جدی توسعه دهندگان همستر کمبت به کاربران

شایان ذکر است که سازندگان بازی مذکور اعلام کردند که عوامل دیگری نیز در این صلاحیت ایردراپ نقش دارند که در روزهای آینده آن ها را اعلام خواهند کرد. در نهایت آنها از کاربران خود خواستند که عاقلانه بازی کنند. برخی از فعالان بازار ارزهای دیجیتال معتقدند Hamster Combat چنین تصمیمی گرفته است تا مشارکت کاربران خود را برای اجرای ایردراپ های خود بر اساس ارزش افزوده ای که ایجاد کرده اند افزایش دهد. در نتیجه عواملی مانند تعداد افراد دعوت شده از طریق لینک منحصر به فرد کاربران نیز می تواند در ایردراپ این بازی موثر باشد.

لازم به ذکر است که سازندگان بازی ذکر کرده اند که سرور آنها در حال حاضر با مشکلات جدیدی مواجه است. آنها تاکید کردند که بی وقفه روی آن کار می کنند و تلاش می کنند تا مشکلات موجود را در اسرع وقت برطرف کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا