اقتصاد جهان

هشدار رایان ایر درباره گران شدن سفر هوایی در ایرلند

به گزارش خبرگزاری افق میهن به نقل از یورونیوز، مایکل اولری، مدیرعامل شرکت هواپیمایی ارزان قیمت «رایان ایر» هشدار داد که اعمال محدودیت در تعداد مسافران این شرکت می تواند به افزایش بلیت هواپیما منجر شود. قیمت تابستان آینده

اولری روز جمعه گفت که برای رسیدن به سقف مسافری سالانه ۳۲ میلیون نفری فرودگاه دوبلین تا سال ۲۰۲۵، ممکن است لازم باشد تعداد مسافران تا یک میلیون کاهش یابد که در نهایت می تواند منجر به افزایش کرایه شود.

این شرکت هواپیمایی همچنین از دولت ایرلند کمک خواست.

رایان ایر در بیانیه‌ای اعلام کرد: طی دو هفته گذشته به شرکت‌های هواپیمایی در فرودگاه دوبلین هشدار داده شده است که در زمستان امسال یا در رویدادهای ورزشی مانند مسابقات بین‌المللی راگبی و لیگ برتر، زمان پرواز اضافی دریافت نخواهند کرد.

این شرکت هواپیمایی افزود: «سازمان هوانوردی ایرلند (IAA) اکنون پیشنهاد کرده است که ترافیک در دوبلین باید در تابستان ۲۰۲۵ یک میلیون مسافر کاهش یابد تا به سقف ۳۲ میلیون مسافر برسد.

این بیانیه می افزاید: «چنین کاهش هایی به گردشگری و اشتغال ایرلند آسیب می رساند و منجر به افزایش شدید قیمت بلیط برای مسافران و خانواده های ایرلندی برای تعطیلات در سال ۲۰۲۵ می شود.

رایان ایر همچنین اصرار داشت که سقف تردد ۱۷ ساله دیگر نباید اعمال شود، زیرا این قانون در سال ۲۰۰۷ برای رفع نگرانی ها مبنی بر اینکه ترافیک زمینی در اطراف فرودگاه دوبلین از ظرفیت فراتر می رود، زمانی که تعداد مسافران فرودگاه به ۳۲ میلیون نفر برسد، وضع شد. ادامه، معرفی شد.

در این بیانیه همچنین آمده است: «از آنجایی که شرایط تغییر کرده و هیچ خطری برای ترافیک جاده‌ای وجود ندارد، دولت ایرلند اکنون باید برای حذف این محدودیت ترافیکی غیرضروری اما بسیار مضر که در سال ۲۰۰۷ معرفی شد، اقدام کند.»

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا