هشدار سازمان حمایت در مورد افزایش ۷۵ درصدی تعرفه اینترنت: تغییر نرخ بدون هماهنگی تخلف است
مدیر کل زیرساخت ها و سازمان های نظارت بر خدمات تجاری و حفاظت از مصرف کننده گفت: طبق خبرهایی که در شبکه های مجازی منتشر شده است در مورد افزایش تعرفه های اینترنتی توسط اپراتورها بدون هماهنگی با مقر تنظیم مقررات بازار ، مکاتبات هشدار دهنده با سازمان نظارتی نظارتی و ارتباطات را یادآوری می کند.
Keyvan Fakharizadeh ، مدیر کل زیرساخت ها و بازرگانی سازمان حفاظت از مصرف کننده و تولید کنندگان ، گفت: “مطابق با ماده H ، ماده ۷ برنامه هفتم (پیوست) ، فرمولاسیون و تأیید جداول تعرفه و تعیین اشتراک آنها (اشتراک) مطابق با قوانین و تنظیمات وزارتخانه.
فخاریزاده افزود: با وجود موضوع بند ۱ ، با توجه به وضعیت قانونی مقر تنظیم بازار مقررات مربوط به ماده ۵ قانون اساسی از نظر مقررات و هماهنگی ، به ویژه در زمینه تعرفه برای کالاهای اساسی و خدمات منحصر به فرد ، واحدهایی که صلاحیت قانونی برای تغییر تعرفه ها دارند باید قبل از هرگونه اقدامی تصویب شوند.
تغییر تعرفه های اینترنتی موبایل بدون هماهنگی با مقر تنظیم بازار
مدیر کل زیرساخت ها و بازرگانی نظارت بر مصرف کننده و محافظت از تولید کنندگان گفت: “سازمان حفاظت از مصرف کننده و تولید کنندگان در این مورد به عنوان یک بازوی متخصص و اجرایی دفتر مرکزی مقررات بازار در زمینه محاسبه و تخمین تعرفه های ستاد مذکور در صورت مراجعه به موضوع.
فخاریزاده اضافه کرد: اخیراً ، طبق خبرهایی که در شبکه های مجازی منتشر شده است که اپراتورها تصمیم به افزایش تعرفه های اینترنتی توسط اپراتورها بدون هماهنگی با تنظیم کننده بازار گرفتند ، آژانس پشتیبانی و معاون توسعه تجارت با سازمان تنظیم کننده رادیو و ارتباطات منعکس شده و هرگونه تغییر را یادآوری می کردند.
مردم تغییر تعرفه های اینترنتی را اعلام می کنند
Director of Infrastructure and Commerce Supervision Organization for Consumer Protection and Producers said: The Consumer Protection and Producers Organization in line with its inherent duties and legal authority as a supervisory and complaint authority apparatus, while overseeing the approved and approved rates, In addition to directly referring to the General Offices of Industry, Mining and Commerce in the provinces of the country, the documentation can reflect their complaints through the organization’s portal at www.cppo .ir باید در اسرع وقت بررسی و منعکس شود.