ورزشی

هشدار فتح‌ الله‌ زاده درباره برکناری نکونام

علی فتح الله زاده با انتشار پیامی خطاب به علی عسگری، مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس، از ایجاد فضای منفی علیه جواد نکونام، سرمربی آبی پوشان ابراز نگرانی کرد. فتح الله زاده با تاکید بر عملکرد موفق نکونام در حفظ روند شکست ناپذیری این تیم، این حملات را توطئه ای سازمان یافته برای حذف وی دانست.

علی فتح الله زاده گفت: جناب آقای علی عسگری همواره منشأ خدمات خوب بوده اید و امید است از برخی حرکت های عجولانه در هلدینگ نیز جلوگیری کنید. متأسفانه برخی از مدیران و مربیان سابق به همراه برخی اهالی رسانه با یکدلی در صدد تخریب جواد نکونام هستند که در بیست و نه بازی شکست نخورده که یک رکورد است و فقط فرهاد مجیدی به این رکورد رسیده بود. نشانه ادعای من تجمعی است که آقایان درخواست تجمع کردند اما فقط هفت نفر جمع شدند! این جریان ساختگی است و با جریان سازی سعی در هدف گرفتن منافع استقلال دارند. نمی دانم چرا سایر مدیران ساکت هستند و به میدان نمی آیند، اما مناسب دیدم در حمایت از نکونام صحبت کنم.

فتح الله زاده ادامه داد: نکونام قطعا ایراداتی دارد و باید آن ها را برطرف کند اما باید اجازه دهید در نیم فصل کارش را تغییر دهد.

مدیرعامل سابق استقلال اضافه کرد: در ۳ بازی نباید مربی عوض شود. این در شأن استقلال و شما نیست که مربی ای را که به نظر من فصل گذشته در ۳ بازی قهرمان شده، برکنار کنید! حتی رئیس فدراسیون فوتبال هم اعتراف کرد که استقلال قهرمان شد و گل آفساید مانع از قهرمانی او شد.

علی فتح الله زاده گفت: این یک توطئه است و شاهد توطئه علیه نکونام و استقلال هستیم. چند بازی فشرده دیگر داریم که دربی هم جزئی از آنهاست و برای ما مهم است. در این شرایط ما دچار مشکل خواهیم شد. ما تیم خوبی داریم و اجازه ندهیم تیم با پخش جعلی به حاشیه برود. از هواداران استقلال می خواهم نکونام را پشت سر نگذارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا