ترندهای روز

هشدار پلیس به ۷ هزار خودرو؛ مالکان این خودروها مراقب باشند

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از رها شدن ۷ هزار خودرو در پارکینگ های پلیس خبر داد و گفت: در صورت عدم اقدام مالکان برای ترخیص خودرو تا سه ماه آینده؛ این خودروها به حراج گذاشته می شوند.

سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور درباره جزئیات این خبر گفت: در حال حاضر حدود ۷ هزار خودرو در پارکینگ های پلیس راهور تهران بزرگ توقیف شده و در واقع مالکان و رانندگان آنها را بلاتکلیف رها کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: طبق دستور مقام قضایی خودروهایی که بیش از یک سال است در پارکینگ های پلیس رها شده اند و حتی با گذشت سه ماه از اعلام پلیس هیچ اقدامی برای ترخیص آن ها انجام نداده اند. خودروهای متروکه محسوب می شوند و پلیس با حکم قضایی می تواند این خودروها را به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تحویل دهد.

موسوی پور خطاب به مالکان و شهروندان پایتخت افزود: از بین همه مالکانی که خودروهایشان مدت هاست در پارکینگ ها توقیف شده است؛ ما درخواست می کنیم که هر چه سریعتر برای رفع تشنج اقدام کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ درباره فرصت سه ماهه ادامه داد: شهروندان باید به این موضوع توجه کنند که پلیس راهنمایی و رانندگی از ابتدا مهر ماه در مورد این خودروها اطلاع رسانی کرده است و این فرصت تا پایان آذرماه باقی است و در صورتی که مالکان تا این تاریخ نسبت به ترخیص خودروهای خود اقدامی نکنند، طبق دستور این خودروها جزو اموال ستاد اجرایی فرمان امام (ره) محسوب می شود. از قاضی

موسوی پور با اشاره به اقدامات ستاد اجرایی گفت: پس از تحویل گرفتن خودروها به دستور قاضی، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در صورت قابل استفاده بودن خودرو، پلاک آن را برداشته، قرار می دهد. حراج و قیمت ماشین. مالک باید با مدارک خودرو حاضر شود. مبلغ خودرو با توجه به قیمت روز به مالک پرداخت می شود.

وی در پاسخ به این سوال که چرا برخی از رانندگان خودروهای توقیفی خود را ترخیص نمی کنند؟ وی افزود: دلیل اصلی این امر این است که در حال حاضر میزان جریمه و هزینه پارکینگ بیش از قیمت خود خودرو است و ترخیص خودرو برای مالکان مقرون به صرفه نیست.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران ادامه داد: شهروندان می توانند با در دست داشتن گواهینامه خودرو، سند وسیله نقلیه، کارت ملی مالک برای ترخیص خودرو به دفاتر پلیس ۱۰+ مراجعه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا