اخبار اقتصاد ایران

هشدار پیامکی وزارت راه به متقاضیان مسکن‌ ملی :: افق میهن

این در حالی است که حدود ۳ سال است که متقاضیان نهضت ملی مسکن مبالغ خود را واریز می کنند و راه و شهرسازی استان تهران با ارسال پیامک به تعدادی از متقاضیان برای واریز وجوه برای تکمیل طرح جدید هشدار داده است. پروژه آغاز شده

به گزارش افق میهن، اداره کل راه و شهرسازی استان تهران با ارسال پیامکی به متقاضیان نهضت ملی مسکن نسبت به تکمیل اعتبارات پروژه آغاز شده هشدار داد.

متقاضی محترم طرح نهضت ملی مسکن با توجه به شروع اجرای طرح های نهضت ملی مسکن و تسریع در پیشرفت فیزیکی پروژه، مقتضی است تا یازدهم تا سقف ۲۳۰ میلیون تومان آورده شود. مرداد ۱۴۰۳ اقدام کنید.

عدم واریز وجه به موقع باعث توقف پروژه، افزایش قیمت و متضرر شدن متقاضیان می شود. بدیهی است با توجه به امتیازدهی بر اساس یک میلیون تومان در روز، در صورت تاخیر در پرداخت، یک امتیاز در رتبه و رتبه متقاضی لحاظ می شود.

حدود ۳ سال از ثبت نام متقاضیان پروژه می گذرد. نیمه خرداد اداره کل راه و شهرسازی استان تهران امسال برای متقاضیان نهضت ملی مسکن پیامک ارسال کرد. خرداد ۱۴۰۳ برای تکمیل پرداخت تا مبلغ ۱۸۰ میلیون تومان مهلت داد.

«متقاضی محترم طرح نهضت ملی مسکن، با توجه به شروع اجرای طرح های نهضت ملی مسکن و تسریع در پیشرفت فیزیکی پروژه، واریز و یا تکمیل حداکثر تا سقف ۱۸۰ میلیون تومان ضروری است. تا تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ “بدیهی است تسریع در پرداخت موجب کسب امتیاز بیشتر و کسب رتبه بالاتر برای جنابعالی می شود.”

اداره کل راه و شهرسازی استان تهران مهرماه سال گذشته برای متقاضیان نهضت ملی مسکن پیامکی مبنی بر محرومیت از این طرح ملی در صورت عدم پرداخت ۲۴۰ میلیون تومان به ۲۰ ارسال کرد. مهر وی هشدار داده بود: اخطار حذف از پروژه به دلیل عدم سپرده گذاری اطلاعیه: متقاضی محترم نهضت ملی مسکن جناب آقای/خانم؛ عدم واریز سهم موجب توقف پروژه شده است. در صورت عدم واریز مبلغ ۲,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال تا تاریخ ۲۰/۰۷/۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۰۰ به شماره حساب از پروژه حذف و جایگزین برای شما انتخاب خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا