ورزشی

هفته نحس استقلال؛ توقف نکونام در یک‌قدمی مجیدی

استقلال در هفته سوم لیگ اولین شکست فصل خود را متحمل شد. این تیم در فصل گذشته تنها یک باخت داشت. در هفته سوم در دیدار رفت مقابل سپاهان و با شکست مقابل استقلال خوزستان به نوعی تاریخ برای این تیم تکرار شد و این تیم در ۲ فصل اخیر تنها ۲ بار شکست خورده است که هر دو بار در هفته سوم بوده است. .

نکونام در یک قدمی فرهاد

رکورد طولانی ترین شکست متوالی یک تیم در تاریخ لیگ برتر متعلق به لیگ بیست و یکم استقلال است که این فصل را بدون شکست پشت سر گذاشت و ۳۰ بازی متوالی بدون شکست را به ثبت رساند. اگر استقلالی ها در این بازی شکست نمی خوردند، رکورد قبلی خود را تکرار می کردند اما در شرایطی که به نظر می رسید استقلالی ها در اهواز مشکلی برای امتیاز گرفتن ندارند، مغلوب همنام خود خوزستان شدند تا رکورد شکست ناپذیر این تیم متوقف شود. پس از این ۲ رکورد، پرسپولیس بیشترین رکورد شکست ناپذیری را دارد که در مجموع ۲۶ بازی متوالی در لیگ های ششم و هفتم شکست نخورده است.

رکورد رویایی استقلال

استقلال فصل گذشته در جام حذفی به جز باخت مقابل سپاهان مغلوب مس رفسنجان شد و رکورد شکست ناپذیری این تیم تنها به رقابت های لیگ برتر محدود شد. اما این تیم در اواخر دهه ۱۳۶۰ با هدایت منصور پورحیدری رکوردی جاودانه را رقم زد و در ۶۴ بازی متوالی در تمامی مسابقات شکست نخورد. رکورد این تیم از اسفند از سال ۱۳۶۸ شروع شد و در آذر سال ۱۳۷۰ با شکست مقابل الهلال به پایان رسید/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا