ورزشی

هلاس ورونا صفر – یوونتوس ۳/ نمایش عالی پسران کم سن و سال موتا

تیم یوونتوس در دومین دیدار خود در فصل جدید سری آ ایتالیا در ورزشگاه مارکو آنتونیو بنتگودی ورونا میهمان هلاس ورونا بود و با سه گل پیروز شد.

هر دو تیم در اولین بازی خود با سه گل پیروز شده بودند. یووه با سه گل از سد کومو تازه وارد سری آ عبور کرده بود و هلاس ورونا با سه گل ناپولی آنتونیو کونته را شکست داده بود اما شاگردان پائولو زانتی امشب مقابل یوونتوس حرفی برای گفتن نداشتند و بانوی پیر حرفی برای گفتن نداشت. درباره شکست این تیم حرفی برای گفتن نداشت.

پرس یووه در دقیقه ۲۸ پاسخ داد و دوسان ولاوویچ ستاره صربستانی یووه اولین گل تیمش در این دیدار و اولین گل فصل خود را با پاس کنان یلدیز به ثمر رساند.

تیاگو موتا در این دیدار از چند بازیکن جوان یووه استفاده کرد و آنها را از تیم آکادمی به تیم اصلی دعوت کرد و یکی از این بازیکنان به نام ساوونا، مدافع راست ۲۱ ساله ایتالیایی، روی پاس دیگری گل دوم تیمش را به ثمر رساند. بازیکن جوان این تیم، آمبانگولا که ستاره یووه در بازی اول گلزنی شد.

در نیمه دوم امبانگولا که در بازی اول یک گل و یک پاس گل به ثمر رساند باز هم درخشید و یک پنالتی برای تیمش گرفت تا این وینگر ۲۰ ساله بلژیکی پس از پاس گلی که در نیمه اول داد. در گل سوم نیز نقش داشت. . دوشان ولاهوویچ پشت ضربه پنالتی ایستاد و گل دوم و سومین بازی خود را به ثمر رساند.

تیاگو موتا، با دیدن یک برد آسان در دسترس، به بازی با برخی از بازیکنان ناشناس دیگر و جوانی خود ادامه داد تا نشان دهد که از به خدمت گرفتن جوانان ناشناس ترسی ندارد.

در این دیدار تیموتی وه و مارکوس تورام به دلیل مصدومیت در ترکیب یووه غایب بودند. علاوه بر این، یووه نیکو گونزالس را از فیورنتینا خرید و کونسسائو به زودی از پورتو به یووه خواهد پیوست و این دو بازیکن احتمالا از بازی بعدی در ترکیب یووه به میدان خواهند رفت.

یوونتوس پس از شروع درخشان خود با تیاگو موتا، اکنون تنها تیم با ۶ امتیاز در سری آ است و تنها در صدر جدول قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا