فناوری

«همستر کامبت» رکورد گینس می‌زند؟

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

ایسنا: بازی تلگرامی «همستر کامبت» ادعا می کند که سومین اپلیکیشن تاریخ است که به سرعت به ۱۵۰ میلیون کاربر رسید.

در دنیای فناوری، رسیدن به ۱۵۰ میلیون کاربر یک نقطه عطف منحصر به فرد است. تنها موفق ترین پلتفرم ها به چنین نقطه عطفی می رسند و از این رو ظهور Hamster Combat یکی از موفق ترین داستان های سال ۲۰۲۴ بوده است.

در سال ۲۰۱۶، بازی موبایل واقعیت مجازی «پوکمون گو» در عرض ۳۳ روز به ۱۵۰ میلیون کاربر رسید و این رکورد تا تابستان ۲۰۲۳ شکسته خواهد شد که اپلیکیشن «Trades» اینستاگرام ظرف ۶ روز به ۱۵۰ میلیون کاربر رسید. اقتدار داشت

«Treads» همچنان این رکورد را در اختیار دارد، اما بازی تلگرامی «Hamster Combat» ادعا می کند که سومین اپلیکیشن تاریخ است که به سرعت از مرز ۱۵۰ میلیون کاربر عبور کرده است.

Sébastien Bourget، یکی از بنیانگذاران Metaverse “Sandbox” به کوین تلگراف گفت: “رشد شگفت انگیز بازی های مبتنی بر تلگرام گواهی بر سرعت نوآوری است و بازی هایی مانند Hamster Combat در حال ابداع رویکرد بازی های کلیکی برای کسب درآمد هستند. ” انجام دادند

مکانیک های بازی Hamster Combat به محتوای یوتیوب بازی و پلتفرم های رسانه های اجتماعی مرتبط هستند. در نتیجه، صفحه یوتیوب «همستر کامبت» از تعداد مشترکین «مستر هیولا» که بیشترین مشترک کانال یوتیوب است، پیشی گرفته است.

این تیم به عنوان اولین کانال یوتیوب که در یک هفته بیش از ۱۰ میلیون مشترک را جذب کرده است، درخواست ثبت رکورد جهانی گینس را داده است. یک کارشناس یوتیوب به کوین تلگراف گفت: همستر کامبت در حال حاضر ۱۱ دلار به ازای هر هزار بازدید از کانال یوتیوب خود درآمد کسب می کند.

این کانال از زمان راه اندازی در ۲۴ می تا ۲۶ ژوئن، ۴۷۳,۷۰۹,۸۵۸ بازدید داشته و ۵.۲ میلیون دلار کسب کرده است. درآمد روزانه تبلیغات از ۱۰۰ هزار در چند روز اول به افزایش قابل توجهی در ماه گذشته افزایش یافته است.

بر اساس گزارش کوین تلگراف، داده های Social Blade نشان می دهد که این کانال در دو هفته گذشته به طور متوسط ​​۲۱ میلیون بازدید در روز داشته است که معادل پرداخت ۲۳۰۰۰۰ دلار درآمد تبلیغاتی در روز در ۱۴ روز گذشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا