ترندهای روز

همسرم بی‌توجهی کرد، او و دخترم را کشتم!

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

مردی که در جنایتی تکان دهنده همسر و دختر ۲ ساله خود را به قتل رسانده بود، به قدری عادی با این جنایت برخورد کرد که قضات او را برای بررسی روانی به پزشکی قانونی معرفی کردند.

متهم که مردی ۳۰ ساله است، یک سال پیش همسر ۲۵ ساله خود به نام مینا و دختر ۲ ساله او به نام سروین را به قتل رساند.

قتل هولناک این مادر و دختر توسط پدر خانواده به پلیس اطلاع داده شد. متهم که بهرام نام دارد، در همان ابتدا به قتل اعتراف کرد و گفت که همسرش را به دلیل اختلاف خانوادگی کشته است.

مدتی پس از این قتل، پدر و مادر مینا به دادسرا مراجعه و اعلام بخشش کردند و گفتند که از داماد خود چیزی نمی خواهند.

به این ترتیب کیفرخواست از جنبه عمومی جرم برای متهم صادر و پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد. در این جلسه ابتدا نماینده دادستان در جایگاه قرار گرفت و کیفرخواست متهم را قرائت کرد.

سپس متهم در جایگاه حاضر شد و اتهام قتل عمد همسر و فرزندش را پذیرفت. گفت: مدت ها پیش به برادر شوهرم وام داده بودم و قرار بود تا یک ماه دیگر آن پول را به من برگرداند. اما نشد. بیش از یک سال بود که پول را پس نداد. در این مورد با او درگیری داشتم. روز حادثه خیلی عصبانی شدم و بر سر برادر شوهرم فحاشی کردم. همسرم عصبانی شد و با عصبانیت شدید به من گفت که نباید به برادرش بی احترامی کنم. عصبانی شد و وقتی چای خواستم بی ادبی کرد و دیگر با من حرف نزد. من هم عصبانی شدم و او را کتک زدم.

بهرام در ادامه گفت: در زمان حادثه به قدری عصبانی شدم که چاقو را از آشپزخانه برداشتم و به همسرم زدم. دخترم سروین از سر و صدا بیدار شد. می دانستم اگر من دستگیر شوم پدر و مادر مینا از بچه مراقبت می کنند. او را کشتم تا دستشان به فرزندم نرسد.

سخنان بهرام به قدری تکان دهنده بود و این قاتل آنقدر آرام و راحت جزئیات قتل را شرح داد که قضات او را برای بررسی روانی به پزشکی قانونی معرفی کردند. پس از اعلام نظر پزشکی قانونی، قضات برای تصمیم گیری وارد دادگاه می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا