ترندهای روز

همسر سابق امین حیایی: ترنس نیستم

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

انتشار عکس های تولد دارا حیایی در کنار مادرش مونا بانکی پور واکنش ها و نظرات برخی از کاربران فضای مجازی را در مورد استایل و ظاهر مادر این بازیگر در پی داشت.

همسر سابق امین حیایی: من تراجنسیتی نیستم

حال مونا بانکی پور (همسر سابق امین حیایی) به شایعه تغییر جنسیت واکنش نشان داد و پستی اینستاگرامی نوشت.

عجب ملت عجیبی هستیم، البته منظورم همشون نیست، آدم های خاصی هستن، یه سری آدمایی که نمیفهمن و زندگیشون محدود به خیابونه یه توضیح بدم. و افرادی مثل من هرگز در هیچ کجای دنیا دیده نشده اند، اجازه دهید به شما بگویم که دوستان من تغییر جنسیت نمی دهند، با احترامی که برای همه ترنس ها قائل هستم من نمی ترسیدم اعلام کنم و اینکه دوست دارم موهایم را کوتاه کنم، تاپلس اسپرت بپوشم و با پسرم به خرید بروم و با خیال راحت همان بالاپوش بپوشم، به هیچکس فکر نکن. اگر توضیح دادم دیدم واقعاً هیچ تفاهمی وجود ندارد که به این راحتی قضاوت نکنی، چون سکوتم شکسته شده است حرف زیادی برای گفتن!!!!!!!!!!”

همسر سابق امین حیایی: من تراجنسیتی نیستم

مونا بانکی پور متولد شد خرداد او در ماه ۱۳۵۵ در تهران همسر سابق امین حیایی است که ازدواجش با این بازیگر باعث به دنیا آمدن دارا حیایی شد که با سریال «سرنوشت» بیشتر در دنیای بازیگری شناخته شد.

جالب است بدانید مونا بانکی پور سابقه بازیگری را نیز دارد و در سریال شب و بیدار نقش همسر دانیال حکیمی را بازی کرده است. فرزانه داوری، مادر مونا، پیش از انقلاب بازیگر بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا