فناوری

همه‌چیز در مورد بازی همستر کمبت؛ نات‌کوین دوم؟

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

دیجیاتو: پس از انفجار بمب NatCoin و بسیاری از مردم را مبهوت کرد، اکنون نوبت به جایگزین های آن رسیده است. بسیاری بر این باورند که Hamster Combat و TapSwap جایگزین های جدیدی برای NatCoin هستند. اما بیشتر از همه، همستر کمبت حداقل در بین کاربران ایرانی بیشتر شناخته شده است. بازی همستر تلگرام و کاربرانش را بسیار فعال کرده است; اما ارز دیجیتال همستر چیست؟ آیا واقعاً می توان از این بازی درآمد کسب کرد؟

همستر کمبت چیست؟

NatCoin راه جدیدی را برای ایردراپ های جدید ارزهای دیجیتال هموار کرده است و اکنون میلیون ها کاربر در مدت زمان کوتاهی به جمع دنبال کنندگان این نوع ایردراپ ها پیوسته اند. بسیاری از این پروژه ها از خود NatCoin الهام گرفته شده اند و ایده کلی مشابهی دارند. باید گفت از آنجایی که پروژه های این سبک اخیرا افزایش یافته است، هیچ تضمینی برای کسب درآمد از آنها وجود ندارد.

همستر کامبت جدیدترین ترند این روزهای تلگرام و اینستاگرام اکسپلورر است که کاربران ایرانی را به خوبی سرگرم کرده است. البته رویای کسب درآمد از بازی های تلگرامی، برای ما ایرانی ها که باید با شرایط سخت اقتصادی دست و پنجه نرم کنیم، ایده جذابی است. NatCoin به همه نشان داد که این ایده در عمل امکان پذیر است و تنها در چند دقیقه در روز می توان درآمد میلیونی داشت. این بار بازی همستر تلگرام آمده است تا مسیر نت کوین را ادامه دهد و حتی بهتر از آن باشد.

همستر کامبت از پشتیبانی قوی برخوردار است و به همین دلیل است که در مدت زمان نسبتاً کوتاهی به ۸۰ میلیون بازیکن فعال رسیده است. همستر اخیراً همکاری رسمی خود را با شبکه TON اعلام کرده است و گزارش ها نشان می دهد که همستر کوین در بلاک چین TON فهرست می شود. این می تواند ارزش سکه های همستر کمبت را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

Hamster Combat به صورت رسمی توسط تلگرام تایید شده و تیک آبی این پیام رسان محبوب را هم برای کانال اصلی و هم برای ربات خود دارد. جالب اینجاست که کانال تلگرام همستر کامبت با بیش از ۲۶ میلیون عضو در مدت زمان کوتاهی به محبوب ترین کانال این پیام رسان تبدیل شده است. از این رو می توان دریافت که Hamster Combat حتی از NatCoin نیز محبوبیت بیشتری دارد. در ادامه در مورد نحوه صحیح انجام بازی همستر کامبت و انجام وظایف آن صحبت خواهیم کرد.

دستورالعمل بازی

ابتدا باید وارد ربات تلگرام بازی همستر شوید. برای این کار باید لینک بازی همستر تلگرام را پیدا کنید. برای دریافت لینک بازی همستر تلگرام می توانید نام همستر را به انگلیسی در نوار جستجوی این پیام رسان بنویسید یا از طریق یکی از دوستان خود دریافت کنید. اگر توسط یکی از دوستانتان به بازی دعوت شوید، هم به شما و هم به دوستتان چند سکه همستر داده می شود. اما سکه همستر چیست؟ سکه های همستر در واقع سکه هایی هستند که در بازی جمع آوری می کنید و احتمالاً در آینده ارزشمند خواهند شد.

با ورود به بازی تلگرام همستر پنل مدیریت آن در ربات همستر در اختیار شما قرار می گیرد. این پنل دارای چندین بخش مختلف است. در صفحه اصلی همستر، یک سکه وجود دارد که یک تصویر همستر بامزه روی آن حک شده است و زمانی که شما Level-Up کنید، همستر شما قدرتمندتر می شود. هر بار که سطح همستر افزایش یابد، تعداد سکه های همستر در هر کلیک و ظرفیت استخراج این سکه افزایش می یابد. در ابتدا برای جمع آوری سکه های همستر، باید روی تصویر همستر کلیک کنید تا تعدادی سکه همستر بدست آورید. در ادامه قسمت های دیگر بازی همستر تلگرام را برای شما توضیح می دهیم تا بیشتر با آن آشنا شوید.

بخش تبادل

در قسمت تبادل همستر، می توانید صرافی مورد نظر برای برداشت همستر کوین را ایران تحلیل کنید. ایران تحلیل صرافی یکی از مهم ترین کارهای بازی همستر است و با انجام آن می توانید پنج هزار سکه همستر دریافت کنید. توجه داشته باشید که در حال حاضر برخی از صرافی های موجود در این بخش، کاربران ایرانی را تحریم کرده اند و بنابراین امکان واریز همستر کوین به آنها وجود ندارد. به طور کلی می توان گفت که صرافی بینگ ایکس بهترین گزینه برای ایرانی ها در لیست ۹ صرافی این قسمت است. این صرافی یکی از حامیان اصلی بازی همستر است.

اگر قبلا یکی از صرافی های تحریم شده برای ایرانیان را ایران تحلیل کرده اید، جای نگرانی نیست. کافی است دوباره وارد این قسمت شده و صرافی خود را تغییر دهید. به نظر ما فعلا این قسمت مهم نیست. زیرا هنوز زمان لیست همستر کوین فرا نرسیده و امکان برداشت برای کاربران وجود ندارد. بنابراین تا آن زمان بهتر است در این بازی ماینینگ را شروع کرده و کارت های همستر جدید خریداری کنید.

بخش معدن

قسمت اصلی بازی همستر تلگرام قسمت Mine است. سازندگان بازی Hamster Combat در این زمینه خلاقیت بیشتری نسبت به سایر رقبای خود داشته اند و به همین دلیل است که نحوه استخراج همستر کوین تا حدودی با NatCoin و نمونه های مشابه متفاوت است. همستر ده ها کارت در چهار دسته مختلف در اختیار کاربران قرار می دهد تا با خرید هر کارت هر ساعت مقداری سود به حساب بازی همستر شما اضافه شود. با خرید کارت های بیشتر، سود شما افزایش می یابد و پس از مدتی می توانید روزانه چندین میلیون سکه همستر استخراج کنید.

کارت های ویژه معمولاً بیشترین مزایا را به شما می دهند. بنابراین پیشنهاد می کنیم حداقل در روزهای اول ماین همستر کوین به کارت های این قسمت توجه بیشتری داشته باشید. برخی از کارت ها در بخش های حقوقی و بازار و PR&Team سود بسیار خوبی برای شما به همراه خواهند داشت. البته برای باز کردن قفل کارت هایی که سود بیشتری دارند ابتدا باید چند کارت مخصوص خریداری کنید. منطقی ترین استراتژی این است که روزهای اول بازی را صرف خرید کارت های جدید و ارتقای آنها کنید تا سود ساعتی بازی همستر خود را افزایش دهید. بعد از مدتی دیگر نیازی به انجام این کار ندارید. توجه داشته باشید که حداکثر زمان برداشت بازی همستر حداکثر تا ۳ ساعت خواهد بود. اگر فاصله برداشت های شما بیش از ۳ ساعت باشد، استخراج خودکار همسترکوین تا زمان برداشت متوقف می شود.

توجه داشته باشید که کلیک کردن در بازی تلگرام همستر یک حرکت منطقی نیست. این ممکن است در روزهای اول برای به دست آوردن سکه های بیشتر برای خرید کارت توجیه شود، اما با ظرفیت استخراج خودکار همستر کوین، دیگر نیازی به کلیک بر روی تصویر همستر برای دریافت سکه های بیشتر ندارید.

همستر کمبت مدتی است که روزانه پنج میلیون سکه همستر را به کاربران هدیه می دهد. شرط دریافت این هدیه، خرید ۳ کارت منتخب در آن روز است. معمولاً هر روز پس از تغییر این مجموعه کارت ها، پس از مدت کوتاهی می توان لیست کارت های ایران تحلیلی همان روز را پیدا کرد. برای یافتن لیست کارت های روز و دریافت پنج میلیون سکه، می توانید وارد YouTube Hamster Combat شوید و آخرین نظرات را در مورد جدیدترین ویدیو ببینید. در این بخش، کاربران سایرین را از کارت های ایران تحلیلی مطلع کرده اند.

بخش دوستان

یکی دیگر از راه های دریافت سکه همستر در بازی همستر در تلگرام، پذیرایی از دوستان با کد دعوت ویژه است. برای دریافت کد دعوت همستر خود باید وارد قسمت Friends شوید و لینک خود را برای دیگران ارسال کنید. توجه داشته باشید افرادی که کد دعوت خود را برای آنها ارسال می کنید نباید قبلا ربات بازی Hamster را راه اندازی کرده باشند. پس از ارسال کد برای دوستان خود، از آنها بخواهید که روی لینک کلیک کرده و از طریق دکمه Play بازی را شروع کنند.

همانطور که دوستان شما سکه های همستر بیشتری استخراج کرده اند و سطح آنها افزایش می یابد، مقدار سکه های همستر نیز افزایش می یابد. در قسمت Friends نیز می توانید موجودی همستر افرادی را که دعوت کرده اید مشاهده کنید. با دعوت از افراد بیشتر، می توانید کارت های بیشتری را نیز در قسمت معدن خریداری کنید.

بخش کسب درآمد

قسمت چهارم پنل مدیریت بازی همستر در تلگرام Earn نام دارد. سازندگان بازی Hamster Combat در این قسمت چندین کار را برای شما در نظر گرفته اند تا آنها را تکمیل کنید تا سکه های همستر بدست آورید. وظایف این بخش شامل مواردی مانند عضویت در کانال تلگرام و یوتیوب همستر، ایران تحلیل صرافی، دعوت از دوستان و غیره است. همچنین با ورود هر روزه به بازی تلگرام همستر جایزه دریافت خواهید کرد. همستر این جایزه را در مدت ده روز به شما می دهد. جایزه ورودی دهمین روز بازی همستر به پنج میلیون سکه همستر می رسد که رقم قابل توجهی است.

بخش Airdrop

این قسمت از بازی ربات همستر هنوز راه اندازی نشده است. اما به زودی می توانید سکه های همستر خود را به توکن های رمزنگاری مانند TON تبدیل کنید. Hamster Combat همچنین وظایف انحصاری Airdrop را در آینده ای نزدیک در دسترس قرار می دهد که سکه های همستر بیشتری برای شما به ارمغان می آورد. با عضویت در کانال رسمی همستر کامبت می توانید آخرین اخبار ایردراپ این بازی را دنبال کنید.

نحوه دعوت دوستان

برای دعوت از دوستان برای پیوستن به همستر کامبت، باید به قسمت Friends رفته و لینک خود را در کلیپ بورد کپی کنید یا مستقیماً از طریق ربات برای دوستان تلگرامی خود فوروارد کنید. Hamster Combat به ازای هر دوست جدیدی که به بازی دعوت می کنید، سکه همستر می دهد.

سود هر ساعت در همستر کجاست؟

اصطلاح سود در هر ساعت به سود ساعتی در بازی همستر اشاره دارد. هرچه عدد سود در ساعت بیشتر باشد، سکه های همستر بیشتری در هر ساعت جمع آوری می کنید. برای افزایش سود ساعتی در همستر، باید کارت های این بازی را خریداری و ارتقا دهید تا سکه های همستر بیشتری به دست آورید.

فشار کوتاه در همستر کجاست؟

کارت Short Squeeze یکی از بهترین کارت های بازی همستر در تلگرام است. برای فعال کردن این کارت باید حداقل ۳ نفر را به ربات دعوت کنید. برای خرید بازی تلگرام Short Squeeze of Hamster باید به قسمت Specials و سپس New Cards رفته و آن را خریداری کنید.

نقشه راه

بسیاری از کاربران می پرسند نقشه راه ارز دیجیتال همستر چیست؟ در ادامه توضیح همه چیز در مورد Hamster Combat، باید بگوییم که سازندگان همستر اخیرا نقشه راه خود را برای همستر کوین به روز کرده اند.

طبق آنچه Hamster Combat به صورت رسمی در وب سایت خود اعلام کرده است، توکن های Hamster Coin در کمتر از ۲ ماه قابل خرید و فروش خواهند بود. با فهرست شدن HamsterCoin، کاربران می توانند به طور رسمی این توکن را مانند NatCoin مبادله کنند. قبل از آن همستر قسمت Pre-Market توکن خود را راه اندازی می کند تا در نهایت همستر کوین به تدریج در صرافی های معتبر ثبت شود. بازی همستر ظاهراً تغییرات دیگری مانند بازی های نبرد گروهی جدید، پوسته های جدید، رویدادهای جدید و دیگر موارد هیجان انگیز را در برنامه خود دارد.

زمان ایردراپ مبارزه با همستر

طبق اعلام رسمی سازندگان بازی Hamster Combat، ایردراپ این سری در چند هفته آینده در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت و شما می توانید توکن های جمع آوری شده از Hamster را به صورت رسمی به کیف پول ارزهای دیجیتال خود منتقل کنید. توجه داشته باشید که در حال حاضر کلاهبرداری هایی با موضوع «خرید سکه همستر» و «خرید سکه همستر» وجود دارد. افراد سودجو با وعده هایی مانند خرید توکن همستر وارد اکانت تلگرام شما می شوند و اطلاعات شخصی شما را می دزدند. بنابراین اخبار بازی همستر در مورد ایردراپ آن را فقط از کانال های رسمی این مجموعه دنبال کنید.

خرید و فروش

خرید و فروش سکه همستر هنوز شروع نشده است. اما در یکی دو ماه آینده می توانید همسترکوین خود را به صرافی مورد نظر خود منتقل کنید و آن را بفروشید. احتمالا بسیاری از صرافی های ایرانی نیز این توکن را به لیست ارزهای رمزنگاری شده موجود اضافه خواهند کرد تا بتوانید رسما توکن های همستر کامبت را خریداری و بفروشید.

نتیجه

در این مقاله یاد گرفتید که سکه همستر چیست و بازی تلگرام همستر چگونه کار می کند. این روزها کسب درآمد از اینترنت و داشتن درآمد جانبی به یکی از دغدغه های کاربران و مردم ایران تبدیل شده است. هر چه هست در این شرایط اقتصادی حتی چند میلیون تومان درآمد بیشتر می تواند موثر باشد.

NatCoin فرصت جذابی بود که بسیاری از افراد به دلیل بدبینی یا تازگی NatCoin آن را از دست دادند. این بار اما بسیاری از کاربران به سمت بازی همستر هجوم آورده اند تا اشتباهات خود را جبران کنند. در حال حاضر مشخص نیست که آیا همستر به اندازه NatCoin ارزشمند خواهد شد یا خیر.

در نهایت باید گفت که پروژه های مشابه NatCoin اخیرا بسیار زیاد شده اند و هیچ تضمینی برای کسب درآمد از آنها وجود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا