ترندهای روز

همه‌چیز در مورد سریال «در انتهای شب»، سریال جدید پارسا پیروزفر + بازیگران، خلاصه داستان و زمان پخش

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

سریال «در انتهای شب» در ژانر درام و اجتماعی تولید می شود. نویسنده و کارگردان این سریال آیدا پناهنده است که امیدوار است آخر شب بزرگترین و مهم ترین سریالی باشد که نوشته است.

همه چیز درباره سریال آخر شب سریال جدید پارسا پیروزفر + بازیگران خلاصه داستان و زمان پخش

خلاصه داستان سریال “در پایان شب”

در خلاصه داستان این سریال فقط یک جمله آمده است «خاطره سازی دیر است…» اما ما در سایت سیبما می خواهیم جزییات بیشتری از این سریال به شما بگوییم.

داستان زوجی به نام بهنام و ماهی است. آنها دو شخصیت کاملاً متفاوت دارند و نمی توانند در مورد برخی از مسائل بسیار مهم خانوادگی به توافق برسند. به نظر می رسد که نظرات ماهی بیشتر در خانواده اعمال می شود و بهنام از این موضوع بسیار ناراحت و خسته است.

آنها تصمیم می گیرند برای خرید خانه از مرکز شهر بروند. این تصمیم فشار روانی و اقتصادی زیادی برای آنها ایجاد می کند. به طوری که برای رسیدن به محل کار خود باید سه ساعت زودتر از خواب بیدار شوند.

این ماجرا ۵ ماه ادامه دارد و یک روز بهنام به اشتباه به جای اتوبوس شرکت سوار خدمت سربازی شد. این برای او دردسرهای زیادی ایجاد می کند زیرا آنها فکر می کنند او یک جاسوس است. در عین حال ماهی و فرزندشان دارا نیز در شرایط سختی قرار دارند. چون فکر می کنند بهنام گم شده است.

پس از پیدا شدن بهنام همه چیز را به گردن همسرش ماهی می اندازد و این دعوای خانوادگی منجر به طلاق عاطفی می شود و در نهایت بعد از ۴ ماه می خواهند از هم جدا شوند.

توجه داشته باشید که تماشای این سریال برای افراد زیر ۱۷ سال مناسب نیست.

بازیگران در پایان شب

سریال آخر شب از آن دست سریال هایی است که بازیگران زیادی در این پروژه حضور نداشتند. در لیستی که فیلم نت از بازیگران این سریال منتشر کرده است، فقط نام ها وجود دارد پارسا پیروزفر و هدی زین العابدین قابل مشاهده اسامی سایر بازیگران در زیر آمده است.

لیست کامل بازیگران سریال آخر شب:

پارسا پیروزفر
هدی زین العابدین
رضا بهبودی
پدرام شریفی
مهسا کرامتی
زیلا آل احمد
شیرین آقاکشی
علیرضا آقاخانی

سریال آخر شب چند قسمته؟

یکی از سوالات متداول در مورد این سریال جدید فیلم نت این است که آخر شب چند قسمت است؟ طبق اطلاعاتی که داریم این سریال در ۹ قسمت تولید شده و یک سریال کوتاه محسوب می شود. به نظر می رسد این سریال از کیفیت تولید بسیار خوبی برخوردار است و همچنین داستان جذابی دارد که در ۹ قسمت شاهد سریالی غنی هستیم.

زمان پخش سریال آخر شب

این سریال آخر شب هر جمعه ساعت ۱۲ پخش می شود. برای تماشای این سریال می توانید به پلتفرم فیلم نت مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا