فرهنگ و هنر

همه چیز درباره عرضه اولیه خنور + این عرضه اولیه خواهان زیاد دارد

در این خبر همه چیز درباره عرضه اولیه خانور توسط شرکت نور ایستا پلاستیک مطرح شده است.


ایران تحلیل –

سومین عرضه اولیه بازار سرمایه در سال جاری با عرضه اولیه ۵ درصدی سهام نور ایستا پلاستیک در دو مرحله به صورت ترکیبی، دوشنبه (۱۸) تیر) بدون نسخه انجام می شود.

۵۰ میلیون سهم معادل ۵ درصد از سهام «خانور» دوشنبه هفته آینده (۲۷ تیرماه) در بازار فرابورس ایران عرضه اولیه می شود که در نوبت دوم در دو مرحله با قیمت ارزش گذاری ۱۹۰۱۵ ریال عرضه می شود. بازار معاملات فرابورس که مرحله اول آن ۲۰ میلیون سهم خواهد بود.

در مرحله دوم ۳۰ میلیون سهم معادل ۳ درصد دیگر در همان روز با حداکثر سهمیه ۷۵ سهم به روش قیمت قطعی کشف شده به سهامداران حقیقی و حقوقی تعلق می گیرد. مشاور تامین نیز کارگزار بانک صادرات است و خرید سرمایه سپهر را بر عهده می گیرد.

گفتنی است از ابتدای سال جاری سهام گهر فام و بیمه اتکایی ایران معین منتشر شده و شرکت نور ایستا پلاستیک سومین سهام جدید سال است.

معرفی شرکت نور ایستا پلاستیک

شرکت نور ایستا پلاستیک (NIPCO) در سال ۱۳۷۷ در ایران تاسیس شد. کارخانه این شرکت در زمینی به مساحت ۳۳۰۰۰ متر مربع در شهرک صنعتی اشتهارد ساخته شده است.

در حال حاضر شرکت نیپکو بزرگترین و مجهزترین واحد تولید محصولات کامپوزیتی در ایران است که قطعات کامپوزیتی مختلف مرتبط با صنعت خودرو و انرژی را تولید می کند. بر اساس سفارش مشتری با استفاده از روش های SMC، BMC، GMT، RTM و LFT و تجربیات متخصصان R&D کیفیت تولید می کند.

مشتریان نیپکو به توانمندی های آن اطمینان دارند و به دلیل کیفیت خوبی که بر اساس استانداردهای بین المللی و داخلی مانند PSA فرانسه، ISO/IATF و استاندارد شرکت مهندسی ساپکو/ایران خودرو و سازه گستر ایجاد شده است، آن را یک تولید کننده قوی قطعات کامپوزیتی می دانند. شرکت مهندسی. / سایپا تایید شده، می دانند.




آیا این خبر مفید بود؟

بر اساس نتیجه رای موافق و رای مخالف

ارسال برای دیگران:

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا