فرهنگ و هنر

همه چیز درباره نماد غشاذر + معرفی نماد غشاذر و تحلیل


ایران تحلیلی –

شرکت پگاه آذربایجان غربی در گروه محصولات غذایی و آشامیدنی به جز قند و شکر طبقه بندی می شود و یکی از به روزترین کارخانه های لبنی کشور است که در بورس با نماد قاصر معامله می شود.

شرکت شیر ​​پاستوریزه پگاه آذربایجان غربی یکی از شرکت های زیرمجموعه شرکت صنعت شیر ​​ایران می باشد. این شرکت با بیش از ۴۵ سال سابقه در تولید و فرآوری لبنیات یکی از بزرگترین واحدهای لبنی کشور می باشد. این شرکت در یک ماه اخیر مورد توجه بازار قرار گرفته و از کف قیمتی فاصله گرفته و حدود ۱۶ درصد رشد داشته است. در ۱۲ اردیبهشت در سال ۱۴۰۳ هستیم و بازار شرکت حدود ۱۰۹۰۰ میلیارد ریال و قیمت سهم حدود ۶۳۳۰ ریال در ۶.۷ مثبت است. در این گزارش عملکرد و تحلیل گرافیکی سهم ارزیابی شده گرفته شده است.

شرکت پگاه آذربایجان غربی (قاشازار) در سال ۱۳۵۱ تأسیس و در سال ۱۳۵۳ توسط بخش خصوصی به بهره برداری رسید و سرانجام در سال ۱۳۷۹ با خرید آن از بنیاد مستضعفان، مالکیت آن به شرکت سهامی صنایع شیر ایران واگذار شد و در سال ۱۳۸۱ این شرکت به شرکت شیر ​​پاستوریزه پگاه آذربایجان غربی تغییر نام داد. این شرکت در سال ۱۳۹۲ در بورس اوراق بهادار تهران پذیرفته شد

اختاز آنلاین نوشت غزهر حدود ۱۰۰ نوع محصول را در قالب ۹ گروه کالایی مرغوب تولید و روانه بازار می کند. محصولات این شرکت در بازارهای داخلی استان های آذربایجان غربی و همچنین بازارهای صادراتی کشور عراق به فروش می رسد. محصولات اصلی این شرکت که دارای ضریب جذب بالای شیر خام می باشد شامل انواع پنیر، شیر پاستوریزه و استریل می باشد.

محصولات شرکت:

خامه، ماست، پنیر، دوغ، آب میوه، شیر پاستوریزه، شیر استریل شده و طعم دار، آب پنیر و دسر

قیمت فروش داخلی محصولات قاصر پس از ثبت در سامانه جامع تجارت (وزارت صنعت معدن و تجارت) با تایید سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان تعیین می شود. فروش محصولات این شرکت در داخل کشور از طریق شرکت پخش سراسری بازار گستر (منطقه ۱) ۱ انجام می شود.

محصولات صادراتی گازار نیز از طریق شرکت بازرگانی شیر ایران انجام می شود.

مواد اولیه مصرفی:

مهمترین ماده خام مورد استفاده در آنالیز بنیادی شیر خام، شیر خام است. قیمت گذاری شیر خام طبق مصوبه وزارت جهاد کشاورزی انجام می شود. تمامی شیر خام مورد نیاز این شرکت از داخل کشور خریداری می شود و تامین کنندگان شیرخام گازار، سلماس، آذرنگین، دشت گل کردستان، آوین دشت، سکوی جمع آوری شیر خام قزوین و میاندوآب می باشند.

سهامداران و صاحبان شرکت:

صنایع شیر ایران بیش از ۷۵.۵ درصد سهام این شرکت را در اختیار دارد.

عملکرد شرکت / رشد ۱۸ درصدی فروش فرودین نسبت به فرودین در سال ۱۴۰۲

شرکت های مواد غذایی در فروردین در ماه ۱۴۰۳ موفق به فروش ۶۹۴۷.۰۶ میلیارد تومانی شدند که نسبت به سال قبل ۴ درصد رشد داشته است.

در سه ماهه منتهی به فرودین، ۱۴۰۳ شرکت حدود ۴۸۳ میلیارد تومان سود کسب کرده اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۲۶۶ درصد رشد داشته است.

از این مبلغ حدود ۱۵۶ میلیارد تومان به فرودین اختصاص دارد.

ماه گذشته شرکت به جلسه افزایش سرمایه ۲۵ درصدی از محل سود انباشته دعوت شد.

تجزیه و تحلیل فنی و شمارش موج سهم

پشتیبانی قوی از همپوشانی خط روند صعودی و فیبوهای قیمتی مهم: ۵۵۰

اهداف مهم: ۸۰۰-۸۷۰ و بعد ۱۰۰۰ تومان

زمانی که در ابتدای موج صعودی e هستیم، یک قطر در این سناریو تکمیل می‌شود.




آیا این خبر مفید بود؟

بر اساس نتیجه رای موافق و رای مخالف

ارسال برای دیگران:

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا