ورزشی

همه چیز چند روز دیگر مشخص می‌شود!

طولانی ترین و شاید خسته کننده ترین داستان تاریخ معاصر در بازار نقل و انتقالات فوتبال، یعنی انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید، بالاخره به پایان می رسد، اما به نظر می رسد که خود این بازیکن دوست دارد تا آخرین لحظه ممکن دوام بیاورد. برای ادامه این داستان .

طبق قوانین، امباپه تا ۳۰ ژوئن ۲۰۲۴ با پاری سن ژرمن قرارداد دارد و پس از آن می تواند به عنوان بازیکن آزاد به هر تیمی که بخواهد بپیوندد. او در ابتدای ماه گذشته جدایی خود از پاری سن ژرمن را تایید کرد اما هنوز نگفته مقصد بعدی او کجاست.

روز گذشته (چهارشنبه) خبرنگار CNN شانس خود را برای گرفتن این پاسخ از امباپه امتحان کرد اما ستاره فرانسوی باز هم طفره رفت. امباپه گفت: همه چیز در چند روز آینده مشخص خواهد شد. فکر کنم به زودی رسما اعلام بشه. حالا می خواهم بدون تیم از دورانم لذت ببرم، البته هنوز با پی اس جی قرارداد دارم و از باشگاه حقوق می گیرم!

گمانه زنی بیشتر رسانه ها حاکی از آن است که امباپه قصد ندارد تا قبل از فینال لیگ قهرمانان اروپا بین رئال مادرید و دورتموند در مورد آینده خود صحبت کند، اگرچه رئال مادرید ترجیح می دهد که این موضوع قبل از شروع جام ملت های اروپا که آغاز می شود مورد بحث قرار گیرد. در دو هفته. ، جنبه رسمی دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا