اخبار اقتصاد ایران

همکاری ایرانسل و مگفا در حوزه محصولات مبتنی بر فناوری‌های تحول‌آفرین :: ایران تحلیل

ایرانسل و مرکز توسعه فناوری اطلاعات (مگفا) برای حضور در حوزه محصولات مبتنی بر فناوری های تحول آفرین (تحول دیجیتال) قرارداد همکاری امضا کردند.

به گزارش ایران تحلیل، بعدازظهر امروز سه شنبه ساعت ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ و در غرفه ایرانسل در دومین روز از پنجمین نمایشگاه بین المللی خودرو، فناوری های نوین و صنایع وابسته (اتواکسپو تهران)، قرارداد همکاری بین اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران و مرکز توسعه فناوری اطلاعات (مگفا) با هدف هم افزایی در تولید، توسعه، بازاریابی و فروش محصولات و خدمات در حوزه محصولات مبتنی بر فناوری های تحول آفرین (تحول دیجیتال) امضا شد.

طی این قرارداد که با راهکارهای سازمانی ایرانسل اجرا می شود، دو طرف در اموری از جمله مشارکت طرفین و استفاده حداکثری از ظرفیت های بالفعل و بالقوه یکدیگر با هدف تولید و توسعه محصول مشترک در حوزه تحول دیجیتال، همکاری و هم افزایی طرفین در بازاریابی و فروش این محصولات، همکاری در برگزاری و شرکت در نمایشگاه‌ها، رویدادهای تخصصی یا تجاری، سمینارها و کنفرانس‌های مرتبط و شرکت در مناقصات در زمینه تحول دیجیتال مورد توافق مشترک قرار گرفت.

پیش از این راهکارهای سازمانی ایرانسل در دی در ماه ۱۴۰۲ با امضای تفاهم نامه ای با شرکت مهندسی و تولید برق و کنترل مپنا (مکو) همکاری پیشرفته ای برای مشارکت در هوشمندسازی و تولید محصولات مبتنی بر فناوری های تحول آفرین با هدف تحقق تحول دیجیتال در صنایع داشت. و مشاغل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا