اخبار اقتصاد ایران

همکاری با بخش صنایع به‌منظور رونق تولید و اشتغال وظیفه همگانی است

مهدی زاده با تشکر ویژه از صاحبان صنایع استان گفت: توزیع برق گیلان به عنوان مجری دستورالعمل های کشور در حوزه برق آمادگی کامل برای همکاری با صنایع را دارد.

ایران تحلیل، جلسه مشاوره با صاحبان صنایع استان گیلان به منظور تبیین، بحث و بررسی دستورالعمل جدید تعرفه برق مشترکان بالای یک مگاوات به میزبانی شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان برگزار شد.

در این جلسه محمدتقی مهدی زاده مدیرعامل توزیع نیروی برق گیلان ضمن خیرمقدم به مشترکان صنعتی حاضر در جلسه خاطرنشان کرد: بدون شک بسیاری از فرآیندها با تعامل و همکاری همراه با روشنگری و آگاهی بخشی تسهیل می شود و این جلسه برگزار شد. با همین هدف برگزار شد. .

وی افزود: در سال های اخیر با برنامه ریزی های مدون تلاش شده بهترین راه همکاری با صنایع استان اتخاذ شود تا هم چرخ صنعت استان بچرخد و هم برق مطمئن و پایدار برای کل استان تامین شود. .

مهدی زاده با تشکر ویژه از صاحبان صنایع استان گفت: توزیع برق گیلان به عنوان مجری دستورالعمل های کشور در حوزه برق آمادگی کامل برای همکاری با صنایع را دارد.

همچنین در این جلسه اکبر تثیری مقدم رئیس انجمن مدیران صنایع استان گیلان ضمن تشکر از همکاری توزیع برق استان به ویژه در تابستان سال جاری گفت: طی دو سال گذشته چاهی وجود داشته است. -برنامه ریزی و همکاری هماهنگ توزیع برق گیلان با بخش صنعت که نتیجه آن رضایت بیش از پیش بوده است.

وی خاطرنشان کرد: دریافت نظرات مخاطبان موجب رشد و توسعه می شود و امیدواریم در تصمیم گیری و اجرای امور نگاه ویژه ای به حوزه تولید و صنعت شود.

لازم به ذکر است در این جلسه جواد بیدی معاون فروش و خدمات مشتریان به همراه عباس نصیری مدیر دفتر نظارت بر خدمات مشتریان و همکارانش در این زمینه توضیحاتی را ارائه و دستورالعمل های صادره را تشریح کردند. شرکت توانیر در خصوص روش جدید تامین برق مشترکین بالای یک مگاوات و نحوه محاسبه آن. و همچنین به سوالات حاضرین پاسخ داده شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا