ترندهای روز

همکاری زن ایرانی و مرد خارجی برای موبایل‌قاپی در تهران

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

سرهنگ حسین مافی گفت: در پی چندین مورد کپی برداری تلفن همراه از عابرین پیاده و دریافت شکایت، موضوع در دستور کار تیمی از ماموران کلانتری ۱۱۷ جوادیه قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی در اولین اقدام در تحقیقات اطلاعاتی دریافتند گوشی تلفن همراه توسط راکب و سرنشین یک دستگاه موتورسیکلت به سرقت رفته است.

این افسر پلیس تصریح کرد: با بررسی های میدانی و رصدهای اطلاعاتی و وقوع چندین فقره سرقت دیگر با همین روش مشخص شد راکب موتورسیکلت یکی از اتباع کشورهای همسایه است که با همکاری یک ایرانی اقدام به سرقت کرده است. زن

این افسر پلیس در ادامه بیان کرد: تیمی از ماموران گشت های هدفمند را آغاز کردند و در نهایت موفق شدند متهمان را در حال پرسه زدن شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند.

رئیس کلانتری هفتم پلیس پیشگیری تهران در ادامه گفت: از متهم ۵۰ میلیون ریال کشف و متهم اظهار داشت که این پول را از فروش گوشی های مسروقه به دست آورده اند.

وی بیان کرد: متهمان در تحقیقات پلیسی به ۱۰ فقره جرم ارتکاب یافته با همکاری یکدیگر اعتراف و با صدور دستور قانونی از مراجع قضایی جهت شناسایی عاملان و شاکیان در اختیار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا