ارزهای دیجیتال

همکاری هدرا و الگوراند برای ایجاد سیستم بازیابی کیف پول غیرمتمرکز

به گزارش ایران تحلیل:






DeRec Alliance که توسط پیشگامان اکوسیستم Hedra و Algorand تأسیس شده است، یک پروتکل نوآورانه را برای بازیابی دارایی های دیجیتال ایمن و با استفاده آسان معرفی می کند.



به گزارش ایران تحلیل، بازیگران کلیدی در اکوسیستم های بلاک چین Hedra و Algorand از همکاری جدیدی به نام DeRec Alliance خبر دادند که گامی مهم در جهت بهبود امنیت دارایی های دیجیتال است. هدف از همکاری جدید که در کنفرانس Crypto Finance در سنت موریتز ارائه شد، توسعه یک سیستم بازیابی غیرمتمرکز برای دارایی های دیجیتال است.

این اعلامیه در یک پانل مشترک توسط لیمون برد، موسس هدرا، و جان وودز، مدیر ارشد فناوری بنیاد آلگوراند اعلام شد. DeRec Alliance با هدف ساده‌سازی فرآیند پشتیبان‌گیری و بازیابی دارایی‌های دیجیتال به منظور سازگاری با تجربیات کاربران وب ۲ تأسیس شد.

Lemon Beard معتقد بود که ایجاد استانداردهای صنعتی جدید برای افزایش امنیت فناوری های وب ۳ ضروری است. البته بدون هیچ پیچیدگی اضافی. او به نیاز به ساده‌سازی فرآیند بازیابی کلید برای کاربران اشاره کرد و گفت: «همه بلاک‌چین‌ها باید با هم کار کنند تا استانداردی را ارائه دهند که با هر نرم‌افزار کیف پول سازگار باشد».

بیرد همچنین خاطرنشان کرد که هدرا و الگوراند تنها آغاز راه هستند و بانک ها، اتحادیه های اعتباری و چندین پروژه نرم افزاری کیف پول در این ابتکار مشارکت دارند.

همکاری های جدید همزمان با عدم قطعیت در بخش DeFi

کمیسیون معاملات آتی کالاهای ایالات متحده، که بر بازارهای این کشور نظارت دارد، گزارشی را در ۱۰ ژانویه با توصیه های کلیدی برای سیاست گذاران و بازیگران صنعت برای کاهش خطرات مرتبط با فضای DeFi منتشر کرد.

با توجه به تحولات فعلی در فضای DeFi، ابتکار DeRec گام مهمی در جهت بهبود امنیت و تجربه کاربر در مدیریت دارایی دیجیتال است. با مشارکت بازیگران کلیدی صنعت بلاک چین، پروتکل DeRec آماده است تا استاندارد جدیدی را در بازیابی دارایی های دیجیتال ایجاد کند و به طور بالقوه شیوه تعامل کاربران و ایمن سازی دارایی های دیجیتال خود را تغییر دهد.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا