فناوری

همکاری همراه اول و شرکت انتقال گاز ایران باهدف بهبود خدمات مخابراتی و هوشمندسازی زنجیره ارزش

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

شرکت های ارتباطات سیار ایران و انتقال گاز ایران با هدف ارتقای کمی و کیفی خدمات مخابراتی قرارداد همکاری امضا کردند.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، تفاهم نامه همکاری بین همراه اول و شرکت انتقال گاز ایران با هدف “توسعه و ارتقای همکاری های متقابل و ارتقای کمی و کیفی خدمات مخابراتی” منعقد شد. صبح امروز شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ و با حضور حمید بهروزی معاون شرکت ارتباطات سیار ایران، غلام عباس حسینی مدیرعامل شرکت انتقال گاز و جمعی از مدیران ارشد هر دو شرکت در حاشیه نفت و گاز تهران منعقد شد. نمایشگاه پالایش و پتروشیمی.

ارائه تسهیلات و خدمات شبکه تلفن همراه در مسیرهای انتقال گاز با هدف ارتقای شرکت انتقال گاز ایران با توجه به اهمیت ملی و ارتقای سطح پایداری، قابلیت اطمینان، امنیت و عدم قطعیت ارتباطات و ایجاد شبکه خصوصی، توسعه شبکه ۵G. ، و هوشمندتر کردن زنجیره. ارزش و لجستیک، تامین و استقرار ارتباطات بی سیم (POC) مبتنی بر شبکه ارتباطی و ارائه سبد خدمات سازمانی از جمله زمینه های همکاری مشترک است.

ارتقای سطح این خدمات از منظر ملی منجر به ثبات در بخش مخابرات شرکت ملی گاز می شود که می تواند از منظر شرایط بحرانی نقش موثری داشته باشد.

حمید بهروزی قائم مقام اپراتور همراه اول در سخنانی با اشاره به جایگاه اپراتور اول تلفن همراه از نظر پوشش ارتباطی در کشور گفت: با تکیه بر گستردگی این شبکه به سمت توسعه رفتیم. از خدمات دیجیتال بومی و تلاش برای ارائه خدمات جدید به مشترکین. یک موبایل درست کردیم.

وی گفت: همچنین در حوزه کسب و کار سازمانی به سمت کلان پروژه های هوشمندسازی صنایع مختلف کشور رفته ایم که در این زمینه با شرکت ملی گاز ایران نیز همکاری داریم.

در پایان تفاهم نامه ای بین معاون اول و محمدرضا نیکروش فرد مدیر مخابرات و تله متری شرکت انتقال گاز ایران انجام شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا