فناوری

همگامی با دنیای نوین یک ضرورت است؛ تشریح ویژگی‌های برند جدید همراه اول

افق میهن پایگاه داده اخبار تحلیلی (ofoghmihan.ir):

حامد حککاکان ، مدیر کل ارتباطات شرکت ارتباطات موبایل ایران در مصاحبه ای با خبرنگار IRNA ویژگی ها و جزئیات هویت بصری اپراتور را شرح داد.

حامد حککاکان ، مدیر کل ارتباطات شرکت ارتباطات موبایل ایران در مصاحبه ای با خبرنگار IRNA ویژگی ها و جزئیات هویت بصری اپراتور را شرح داد. وی گفت: اولین همراه ، به عنوان اولین و بزرگترین اپراتور ارتباطات از راه دور در کشور ، روند تحول هویت برند خود را بر اساس مطالعات جامع و علمی آغاز کرده است. این پروژه ، که نتیجه تحقیقات کیفی و کمی در سراسر کشور بود ، شامل سه حوزه کلیدی است: بررسی عمیق گروه های هدف ، دریافت نظرات مدیران ارشد و ذینفعان داخلی و تجزیه و تحلیل دقیق روندهای جهانی در زمینه فناوری و از راه دور این تحقیق که با استفاده از روشهای مختلفی از جمله مصاحبه های عمیق ، نظرسنجی های کمی ، تجزیه و تحلیل داده های مصرف کننده و مطالعات تخصصی صنعت انجام شده است ، تصویری واضح از موقعیت فعلی برند و مسیر پیش رو دارد.

نتایج این مطالعات نشان داد که اولین همراه در ذهن مخاطب به عنوان یک برند قابل اعتماد ، با کیفیت و گسترده شناخته می شود. کاربران اپراتور را به عنوان یک رهبر در پوشش شبکه می دانند و خدمات ارتباطی پایدار را ارائه می دهند و آن را به عنوان یک برند می دانند که نه تنها در دسترس و گسترده است ، بلکه دارای اعتبار و مکان خاصی نیز در بازار ارتباطات ایران است. تجزیه و تحلیل دیدگاه های کاربران و ذینفعان داخلی همچنین نشان داد که اولین تلفن همراه توانسته است این هویت را در ذهن مشتریان در طول سال ها ادغام کند. با این حال ، یکی از چالش های اساسی که این تحقیق نشان داد این بود که نوآوری و حرکت به سمت آینده فناوری نیاز به تمرکز و سرمایه گذاری بیشتر دارد.

مدیر کل ارتباطات اولین اپراتور تلفن همراه کشور گفت: در این رابطه ، مطالعات تطبیقی ​​و تحلیل رقبا در سطح بین المللی نشان داد که اپراتورهای پیشرو در ارتباطات در جهان به سرعت به دوران همهجانبه منتقل می شوند. دوره ای که در آن 4G ، IoT ، هوش مصنوعی (AI) ، واقعیت گسترده (XR) و blockchain ارتباطات را به یک تجربه چند بعدی تبدیل می کند. اولین بررسی های موبایل همچنین نشان می دهد که مشتریان انتظار دارند که اپراتور نقش فعال تری در توسعه فن آوری های جدید و ارائه خدمات دیجیتالی پیشرفته ایفا کند. این یافته ها با تجزیه و تحلیل داده های مصرف کننده ، نظرسنجی های عمومی و بررسی بازخورد کاربران در فضای دیجیتال به دست آمد و به وضوح نشان داد که اولین تلفن همراه برای حفظ موقعیت خود و هدایت تحول اصلی دیجیتال در ایران باید فراتر از یک اپراتور ارتباطات باشد. شود

وی گفت: بر این اساس ، اولین همراه در تفریح ​​برند خود ، دیدگاه جدید و آینده نگر را تعریف کرده است. برند جدید اپراتور بر “توانمندسازی به دنیای ارتباطات بی حد و مرز” متمرکز شده است تا نه تنها ارزشهای سنتی برند (پوشش گسترده ، کیفیت و اعتماد) را حفظ کند ، بلکه به عنوان رهبر عصر جدید ارتباطات. معرفی در همین راستا ، اولین ساختار شرکت های موبایل نیز در حال تحول در سه بخش Telco ، TechCo و Investco است که مسیری جدید برای نوآوری ، توسعه فناوری های دیجیتال و سرمایه گذاری در آینده ارتباطات ایران است. کند این تفریح ​​برند گامی اساسی در ایجاد آینده ای است که در آن کاربران ایرانی می توانند با استفاده از زیرساخت های پیشرفته و فن آوری های جدید با جهان به روشی کاملاً جدید و فراگیر ارتباط برقرار کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا