فناوری

هنر پولساز بهروز افخمی و رفقا

سری جدید برنامه هفت دو هفته پیش روی آنتن رفت و قسمت دوم این برنامه جمعه شب (۳۱ آذر) پخش شد.

به گزارش عصر ایران، نکته جالب توجه این است که همانطور که انتظار می رفت در این سریال جدید با بازی بهروز افخمی تغییر محسوسی مشاهده نمی شود و اتفاقاً می توان گفت سیر نزولی یا قهقرایی دارد. جنبش. انجام داد

در آیتم های تحلیلی که برای این برنامه تهیه شده و قبلا ضبط شده است، شاهد روند مثبت و نظرات صادقانه و صریح تری هستیم که یکی از اتفاقات مثبت این دوره است اما در قسمت جدول بررسی که در حال پخش است. پخش زنده از استودیو، می توانی او بگوید این یک فاجعه به تمام معناست.

در بخش نقد و بررسی سینمای ایران قرار بود بهروز افخمی، امیر قدری و حمیدرضا قدری فیلم «پالایشگاه» به کارگردانی مهرداد خوشبخت را که این روزها در سینماهای کشور اکران می شود، نقد و بررسی کنند، اما بیشتر از نقد این فیلم. ، فقط کل و تکه های آن را دید و باز کرد. این سه نفر روبروی هم بودند.

اینکه امیر قدری و بهروز افخمی سالهاست با یکدیگر انواع و اقسام جنگ ها و دعواها را تجربه کرده اند بر اهالی سینما پوشیده نیست، یک بار چند ماه دعوا کردند که اولین بار چه کسی کلمه سینمای نفت را به زبان آورده است. ارتباط شفاهی و کتبی داشتند، افخمی حتی قدیری را پاپاراتزی خطاب کرد و گفت نباید حرف های پاپاراتزی را زیاد جدی گرفت و…

کاملا مشخص است که تهیه کننده و سازندگان برنامه هفت این دعوای قدیمی این دو نفر را بستری مناسب برای جذابیت بیشتر برنامه دانسته اند و می خواهند از این پتانسیل برای دیده شدن برنامه هفت نهایت استفاده را ببرند. اما مشکل اینجاست که جدای از این دعوا و هیچ چیز دیگری وجود ندارد.

اخیراً حمیدرضا قدری هم به این دو اضافه شده است که هر بار از یکی از آنها حمایت می کند، برای داغ شدن این دعوا تکه تکه می شود و همانطور که در برنامه قبل دیدیم، بیشتر اوقات سر میز در مورد این موارد صحبت می شود. اتفاقات شخصی بین این دو نفر افتاد.

از ابتداي تلويزيون تا به امروز، بديهي است كه اختلاف نظر يا تقابل نظرات كارشناسان، برنامه بسيار جذاب و مفيدي است البته به شرطي كه موضوع مورد بحث باشد نه اينكه هدايت كند. تا جایی که می گویند: چرا اینطور می شوم؟ آیا مرگ من است، قبول کن که اشتباه کردی و…

بیشتر مواردی که قرار بود در مورد فیلم پالایشگاه در قسمت میز نقد و بررسی سینمای ایران گفته شود، این ۳ نفر می توانستند با هم بعد از برنامه یا در کافی شاپ، اداره و … مطرح کنند و واقعا حرفی برای گفتن نداشتند. . با یک برنامه تلویزیون ملی انجام دهید. و ندارد

این جدول نقد برنامه هفت برای فیلم اکران شده پالایشگاه برای مخاطبان چه بود و چه دستاوردی داشت؟ واقعیت این است که حتی اگر استدلال معتبری هم مطرح می شد، در انبوه شوخی ها گم می شد.

قطعا مدیران صدا و سیما بهتر از ما می دانند که آنتن تلویزیون – در هر شبکه ای – هزینه ای دارد که اصلاً مبلغ کمی نیست و این هزینه از بیت المال می آید، بهتر است این هزینه را متحمل شوند. شوخی و برای همه معدود دوستانی که در سینما رقابت می کنند. مردم را مجبور نکنید.

رسما بهروز افخمی و دوستانش در لیگ دیگری هستند، به مرحله ای رسیده اند که حتی از شوخی با یکدیگر در تلویزیون پول در می آورند، اما کمدین هم نیستند!

یک ضرب المثل معروف است: سبحان الخالق، سبحان الخالق، سبحان الخالق، ماشاءالله.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا