ارزهای دیجیتال

هنگ کنگ به مرکز جهانی نوآوری برای رمز ارزها تبدیل می‌شود

به گزارش ایران تحلیل:






هنگ کنگ موقعیت خوبی برای تبدیل شدن به یک مرکز جهانی برای نوآوری ارزهای دیجیتال دارد.



به گزارش ایران تحلیل، هنگ کنگ امسال میزبان کنفرانس بیت کوین خواهد بود و به یکی از پیشگامان پذیرش ارزهای دیجیتال تبدیل می شود. این رویداد مهم برای روزهای ۹ و ۱۰ می (۲۰ و ۲۱ اردیبهشت) برنامه ریزی شده است. اردیبهشت ۱۴۰۳) در ترمینال کای تاک می گذرد. کنفرانس بیت کوین تعهد هنگ کنگ به ترویج گفتگو، نوآوری و چارچوب های نظارتی مناسب برای اکوسیستم ارزهای دیجیتال را نشان می دهد.

کارشناسان صنعت، مبتکران و سیاست گذاران در این کنفرانس که به عنوان بزرگترین گردهمایی بیت کوین در جهان شناخته می شود گرد هم می آیند تا پتانسیل این ارز دیجیتال و سایر ارزهای دیجیتال را در اقتصاد دیجیتال بررسی کنند. محورهای اصلی کنفرانس بر چارچوب های قانونی متمرکز خواهد بود. به ویژه، این موضوع در مورد این است که چگونه مقررات می تواند با رشد سریع ارزهای دیجیتال همگام شود.

فعالان هنگ کنگ خواستار تایید ETF ها هستند

بسیاری از فعالان صنعت کریپتوکارنسی در هنگ کنگ از دولت محلی خواسته اند تا به سرعت ETF های بیت کوین را مانند ایالات متحده، مطابق با موضع مترقی خود در قبال مقررات ارزهای دیجیتال، تایید کند. یک قانونگذار بر اهمیت استفاده هنگ کنگ از رشد پویا و رقابت شدید در فضای دارایی های مجازی تاکید کرده است.

کمیسیون اوراق بهادار و آتی هنگ کنگ (SFC) و اداره پولی هنگ کنگ (HKMA) تمایل خود را برای پذیرش درخواست‌های ETF بیت کوین اعلام کرده‌اند. این نشان دهنده تعهد قوی به ایجاد یک محیط حمایتی برای توسعه محصولات سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال است.

لیویو ونگ، مدیر عامل صرافی هش‌کی ارزهای دیجیتال مستقر در هنگ کنگ، فاش کرده است که ده مدیر صندوق، که برخی از آنها توسط سرمایه چینی پشتیبانی می‌شوند، در حال بررسی راه‌اندازی ETF‌های نقدی نقطه‌ای در این شهر هستند.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا