ورزشی

هوادار متعصب ملوان در فولادشهر درگذشت/ جزئیات تازه از مرگ «مرتضی ملوانی»/ ویدئو

جمعه شب شب تلخ فوتبال ایران در ورزشگاه فولادشهر اصفهان بود. جایی که هوادار آنزلیچی ملوان فانی را وداع گفت و خانواده فوتبال را عزادار کرد.

اسمش مرتضی بود. مرتضی خائفی با بیش از شصت سال سن. آقا مرتضی یکی از هواداران ملوان بود که برای تماشای این دیدار با اتوبوس حامل هواداران این تیم به فولادشهر آمده بود. اصرار اطرافیان برای منصرف شدن او از حضور در اصفهان بی فایده بود و او با وجود بیماری قلبی همیشه در ورزشگاه محل برگزاری بازی تیم محبوبش حضور داشت.

نیمی از دقایق بازی در نیمه اول می گذرد که سر و صدای هواداران خبر بدی را می دهد. آقا مرتضی دچار ایست قلبی شد. لحظه ها زندگی می کنند. آمبولانس کجاست در فاصله رسیدن آمبولانس به بیمار، اعضای تیم ملوان که مرتضی را به خوبی می شناسند و از بیماری او آگاه هستند. از دکتر تیم می خواهند که خودش به سکوها برود. اما به گفته شاهدان، اطلاع دادن به دکتر صیاد، صحبت با ناظر مسابقه و ترک نیمکت و حضور او روی سکوها زمان زیادی می برد.

در عین حال مازیار زارع با اطلاع از موضوع اصرار به توقف مسابقه می کند که داوود رفعتی ناظر مسابقه اجازه نمی دهد. موضوعی که مازیار زارع در نشست خبری خود و حتی در جریان بازی چندین بار با یادآوری بازی گرانادا و اتلتیکو که پس از مرگ یکی از هواداران در جریان بازی قطع شد به آن اشاره می کند. او از رفعتی می خواهد که مسابقه را لغو کند.

پس از انتقال فن بی جان ملوان به آمبولانس، پزشک ملوان به همراه دستیار پزشک در صدد احیای بیمار هستند اما بی فایده است. نارسایی قلبی. بیمار بلافاصله به اورژانس بیمارستان فولادشهر اعزام می شود. اما روح او زمین را ترک کرده و به بدنش باز نمی گردد.

این آخرین اطلاعات از درگذشت دلخراش هوادار انزلیچی است. تیمی که سال هاست نه به خاطر جام هایی که کسب کرده یا نگرفته بلکه به خاطر اشتیاق همیشگی هوادارانش بحث سر زبان ها بوده است. هوادارانی که سفر تلخ فولادشهر را فراموش نمی کنند.

ورزش سه با توجه به لزوم بررسی اطلاعات به دست آمده صحبت ها و نکات را با نهایت احتیاط منتشر کرده است، اما نیاز به بررسی همه جانبه فدراسیون فوتبال، ایفمارک و مراجع ذیربط است تا در صورت وجود کوتاهی در کار، مورد توجه قرار خواهد گرفت و حداقل از تکرار آن جلوگیری شود.

هوادار متعصب ملوان در فولادشهر درگذشت

در دیدار حساس سپاهان و ملوان که در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد. متاسفانه یکی از هواداران با ملوان فانی خداحافظی کرد.

در پانزده دقیقه پایانی نیمه اول این دیدار هوادار انزلیچی که برای تماشای دیدار تیم محبوبش به اصفهان آمده بود; وی دچار ایست قلبی شد و با وجود یک بار احیاء و انتقال این مداح به بیمارستان فولادشهر، متاسفانه فوت کرد.

بر اساس این خبر، این هوادار مبتلا به سرطان بود و با مشکلات قلبی نیز دست و پنجه نرم می کرد.

این خبر به روز شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا