محیط زیست

هوای بیشتر مناطق کشور خنک می‌شود

صادق ضیائیان در گفت وگو با خبرنگار افق میهن، با اشاره به آخرین پیش بینی وضعیت جوی کشور، اظهار کرد: امروز در ارتفاعات البرز واقع در مازندران، شرق تهران، شرق گیلان و شمال آذربایجان غربی و همچنین … در جنوب شرق سیستان و بلوچستان به ویژه در ساعات بعد از ظهر افزایش ابر، گاهی رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید خواهد بود.

وی افزود: روز شنبه با گذر سامانه گرمسیری از شرق رودخانه عمان در جنوب شرق و جنوب سیستان و بلوچستان و روز یکشنبه در جنوب سیستان و بلوچستان بارش شدید باران، رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می شود. شرق هرمزگان.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات جوی تصریح کرد: طی روزهای دوشنبه و سه شنبه در اکثر نقاط کشور جوی آرام و پایدار برقرار است.

ضیائیان ادامه داد: طی روزهای یکشنبه و دوشنبه وزش باد شدید در شمال شرق کیشور به ویژه زابل و شمال سیستان و بلوچستان همراه با گرد و خاک در برخی ساعات پیش بینی می شود.

وی گفت: امروز دمای هوا در اکثر نقاط کشور کاهش نسبی خواهد داشت و در نیمه شمالی کشور در روزهای یکشنبه و دوشنبه افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود و شرق دریای عمان مواج و متلاطم خواهد بود. دو روز آینده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا