فناوری

هوای تهران سردتر می‌شود / منتظر بارش باران باشید

به گزارش خبرگزاری میهن تجارت و بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، بر اساس بررسی نقشه های پیش بینی و تحلیل الگوهای سینوپتیکی وضعیت جوی استان تهران امروز و فردا ششم و هفتم دی ماه جاری صاف است. آسمان گاهی وزش باد ملایم و با توجه به پایداری کیفیت نسبی هوا در مناطق پرترافیک شهری در برخی ساعات محلی کاهش کیفیت هوا پیش بینی می شود.

از فردا بعدازظهر تا عصر جمعه هشتم آذرماه با گذر سامانه بارشی از شمال کشور در استان افزایش ابر و سرعت وزش باد و بهبود نسبی کیفیت هوا خواهد بود. به وقوع پیوستن. ، و در نیمه شمالی گاهی باران پراکنده و در ارتفاعات به ویژه در ارتفاعات شمال شرقی برف پراکنده است. دور از انتظار نیست، همچنین از فردا تا شنبه نهم آذرماه در اکثر مناطق استان روند کاهش دما پیش بینی می شود.

آسمان تهران فردا نیمه ابری تا نیمه ابری و در صبح مه آلود، بتدریج افزایش ابر و افزایش وزش باد با کمینه دمای ۶ و حداکثر ۱۶ درجه سانتیگراد و روز جمعه صاف تا نیمه ابری و وزش باد در شمال شرق خواهد بود. در برخی ساعات کاهش تدریجی باد با حداقل دمای ۵ و حداکثر ۱۴ درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

از جمعه شب تا اواسط هفته آینده با استقرار جوی پایدار و وزش باد قابل توجه، تجمع آلاینده ها و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می شود.

فیروزکوه با کمینه دمای ۶- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا