اخبار بورس

هوشمندسازی در حوزه معادن کوثر؛ به زودی/ “کتوسعه” به شرکت پیشرو در کشور تبدیل می‌شود

مدیرعامل شرکت توسعه صنایع و معادن کوثر:

مدیرعامل شرکت توسعه صنایع و معادن کوثر گفت: با توجه به سیاست و دستورالعمل توسعه مبنی بر افزایش بهره وری و استفاده از فناوری روز و فناوری نسل چهارم و پنجم، این شرکت به زودی به یک شرکت پیشرو در کشور تبدیل خواهد شد.

علی سلگی، مدیرعامل شرکت توسعه صنایع و معادن کوثر در گفتگو با ایران تحلیلوی در خصوص تولید در این شرکت گفت: از زمانی که من مسئولیت آن را برعهده داشتم عملیات ساخت در حال انجام است و در منطقه المپیک ملکی تولید کردیم که این املاک حدود سه سال بی ثمر بود. ۹ واحد مسکونی تبدیل به دارایی شد. یک سوله بزرگ در بزرگراه فتح داشتیم که در چند سال گذشته بلااستفاده مانده بود. ما در حال مذاکره برای جایگزینی این سوله با ساختمانی در خیابان جردن هستیم که بتوان از آن برای شرکت های تابعه تازه تاسیس استفاده کرد.

وی افزود: یک ساختمان قدیمی هم در خیابان هویزا داشتیم که غیرقابل استفاده بود. برای نوسازی با شرکت معین کوثر قرارداد بسته شد. در بخش املاک و مستغلات، زمین های غیرمولد ساماندهی شد.

سلاگی در مورد ساخت ماشین آلات ادامه داد: در حوزه ماشین آلات ماشین آلات سبک و سنگین داریم. در هر دو مورد تعداد ماشین ها بسیار زیاد است و حداقل ۳۱ ماشین سبک داریم. تعداد خودروهای سنگین بیشتر است. همه اینها شمارش شد و برنامه هایشان به تصویب هیئت مدیره رسید. مجوزهای سازمان اقتصادی کوثر اخذ شده و در سال ۱۴۰۳ تولید تمامی این ماشین آلات انجام می شود. لازم به ذکر است که تولید با چند ماشین سبک انجام می شد اما در سال ۱۴۰۳ این فرآیند روی ماشین های سنگین و سبک رواج یافت.

مدیرعامل «کتاسه» در جمع سهامداران گفت: سهامداران تا زمانی که از نوسانات بازار سرمایه دور باشند، قطعاً با خرید سهام «کتاسه» ضرر نخواهند کرد. دو سال – و جهش سود عملیاتی و برنامه ریزی برای افزایش ۱۰۰ درصدی این درآمدها در سه سال آینده آینده روشنی خواهد داشت. بازارهای سرمایه نوساناتی را تجربه می کنند که باعث نگرانی سهامداران می شود و سهامداران ممکن است ریسک هایی را متحمل شوند که باعث زیان آنها شود. سهامداران باید از صبر استراتژیک که در بازار سرمایه در شرکت ما دارند استفاده کنند. زیرا چشم انداز شرکت برای ۳ سال آینده صد در صد است. ما حتی خوشبین تر هستیم.

وی گفت: به زودی ساخت و ساز هوشمند در حوزه معادن کوتسار انجام می شود. این سطح از هوش در هیچ معدن سنگی در کشور، خاورمیانه و جهان یافت نمی شود. کمتر از سه ماه دیگر شاهد افتتاح موضوع و پروژه های هوشمند خواهیم بود که الگویی برای سایر معادن در کشور، منطقه و جهان خواهد بود. نتیجه این هوش درآمد است. با توجه به سیاست‌ها و سیاست‌های توسعه‌ای مبتنی بر افزایش بهره‌وری و استفاده از فناوری روز و فناوری نسل چهارم و پنجم، این شرکت به زودی به شرکت پیشرو کشور تبدیل خواهد شد و یکی از جذاب‌ترین سهام در سال‌های آینده سهامداران آن خواهد بود. .

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا