فناوری

هوش مصنوعی جدید اینستاگرام در دایرکت

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

زاکربرگ گفت: “به عنوان بخشی از این آزمایش، کاربران ممکن است این ربات چت هوش مصنوعی را در صفحه علاقه مندی ها و هوش مصنوعی مبتنی بر علاقه در اینستاگرام را در هفته های آینده ببینند.”

به گفته The Verge، این آیتم ها ابتدا در بخش Direct پیام رسان اینستا ظاهر می شوند و به وضوح با عنوان AI برچسب گذاری می شوند. زاکربرگ چند ویدئو از مکالمات با چت ربات های هوش مصنوعی را به عنوان نمونه به اشتراک گذاشت.

اطلاعیه ای در این زمینه می گوید که پیام ها توسط هوش مصنوعی تولید می شوند و ممکن است برخی نادرست یا نامناسب باشند. متا همچنین عنوان “AI” را در مقابل نام سازنده صفحه قرار می دهد تا نشان دهد که شما با هوش مصنوعی صحبت می کنید.

زاکربرگ گفت: «ما تمام تلاش خود را انجام داده‌ایم تا مطمئن شویم که آنها در پاسخ به سؤالات طرفدارانشان مفید هستند و می‌توانند به شیوه‌ای جالب و مفید با مردم چت کنند». هنوز روزهای اولیه بتا برای این هوش مصنوعی است، بنابراین ما به کار بر روی بهبود آن ادامه می دهیم و به زودی در دسترس افراد بیشتری قرار می دهیم.

البته او بیشتر در مورد استراتژی هوش مصنوعی متا صحبت کرد: «ما فکر می کنیم مردم می خواهند با افراد و مشاغل مختلف تعامل داشته باشند و باید هوش مصنوعی های مختلفی وجود داشته باشد که منعکس کننده علایق مختلف باشد. متا می‌خواهد به سازندگان و در نهایت کسب‌وکارهای کوچک اجازه دهد تا با ایجاد هوش مصنوعی خود با جوامع و مشتریان خود تعامل داشته باشند. “ما فکر می کنیم که این تجربه بسیار قانع کننده تری ایجاد می کند و به آنها امکان می دهد پویاتر و مفیدتر باشند.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا