ورزشی

هوملز بهترین بازیکن لیگ قهرمانان؛ کیمیش، امباپه و کروس در جمع برترین‌ها

سایت گل در آستانه دیدار نهایی لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۴ بین تیم های رئال مادرید و بروسیا دورتموند فهرست بهترین بازیکنان مهم ترین تورنمنت فوتبال قاره سبز را ارائه کرد.

“جاشوا کیمیچ” ستاره بایرن مونیخ در رده دهم بهترین بازیکنان فصل قرار دارد. سایت گل به عملکرد موفق این بازیکن در ۲ پست هافبک دفاعی و دفاع راست در باواریایی ها اشاره کرده است.

اشرف حکیمی مراکشی در رتبه نهم قرار دارد. او با ایجاد ۲۱ موقعیت گل از این نظر در رتبه اول قرار دارد.

ستاره های دورتموند در رده های هشتم و هفتم قرار دارند. نیکلاس ولکروگ با گل های خود به اتلتیکو مادرید و پاری سن ژرمن نقش زیادی در موفقیت تیمش داشته است.

“مارسل سابیتزر” عملکرد خیره کننده ای در ترکیب زنبورها از نظر دروازه داشته و معمار بازگشت دورتموند مقابل اتلتیکو بوده است.

برخی از ستاره ها برای بازی در رئال مادرید متولد شده اند و جود بلینگهام یکی از آنهاست. اگرچه این ستاره انگلیسی در لالیگا در لیگ قهرمانان اروپا درخشید، اما حضور در ومبلی می تواند پایان یک رویا را برای او و کهکشانی ها رقم بزند.

هوملز بهترین بازیکن لیگ قهرمانان اروپا است.  کیمیچ، امباپه و کروس از بهترین ها هستند

با اینکه کیلیان امباپه نتوانست پاریسی ها را به دیدار فینال برساند اما در کنار هری کین بهترین گلزن فعلی لیگ قهرمانان اروپا است.

طلسم کین همچنان ادامه دارد اما او هر کاری که لازم بود برای رساندن بایرن به فینال انجام داد و مستقیماً در ۱۲ گل بایرن در ۱۲ بازی نقش داشت.

رتبه سوم به «تونی کروس» می رسد. بازی مهندسان Realis همچنان چشم نواز است. درصد پاس های صحیح او ۹۵ درصد است.

وینیسیوس جونیور علیرغم اینکه هدف توهین های نژادپرستانه قرار گرفت، همچنان در پیراهن سفید رئال می درخشد و نقش مهمی در حذف لایپزیگ و بایرن مونیخ توسط رئال مادرید داشت.

جایگاه بهترین بازیکن فصل قهرمانان اروپا به «متس هوملز» می رسد. این مدافع ۳۵ ساله از نظر پیروزی در دوئل، انفرادی موفق، مهار توپ و گرفتن توپ از حریف در رتبه اول قرار دارد.

هوملز بهترین بازیکن لیگ قهرمانان اروپا است.  کیمیچ، امباپه و کروس از بهترین ها هستند

گل درباره هوملس نوشت: ضربه سر او در بازی برگشت مقابل پاری سن ژرمن در پارک دو پرنس فینالیست دورتموند شد. این مدافع میانی دلیل حضور زنبورها در فینال ومبلی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا