خودرو

هوندا آکورد 2024 طراحی مدرن و عملکرد بی‌نظیر /هوندا آکورد خودرو محبوب با امکانات ایمنی پیشرفته +فیلم


آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش افق میهن: هوندا آکورد ۲۰۲۴ با طراحی مدرن و جذاب خود به عنوان یک سدان سایز متوسط، با خطوط صاف و نمای جلویی منحصر به فرد، توجه بسیاری از خریداران را به خود جلب کرده است. هوندا آکورد ۲۰۲۴ موتورهای قدرتمندی دارد و به طور کارآمدی مجهز است تا تجربه رانندگی دلپذیری را ارائه دهد و همچنین مصرف سوخت بهینه را با فناوری‌های پیشرفته مانند سیستم اطلاعات سرگرمی به روز، ویژگی‌های ایمنی و کمک راننده ارائه می‌کند. هوندا آکورد ۲۰۲۴ به خوبی طراحی شده است و از مواد با کیفیت بالا برای اطمینان از راحتی و راحتی برای مسافران و همچنین فضای کافی برای بار و وسایل شخصی استفاده می کند.

طراحی بدنه و بیرونی هوندا آکورد ۲۰۲۴

در مقایسه با نسل های قبلی، طراحی ساده و محبوب آکورد بهبود یافته است، اما حس اسپرت خود را نیز حفظ کرده است. مشابه آنچه در سدان‌های مزدا ۶ و آئودی دیدیم، این خودرو همچنان سقف را تا انتهای بدنه گسترش می‌دهد و حس یک کوپه را القا می‌کند.

چراغ های جلو و جلوپنجره به آکورد ۲۰۲۴ ساختاری یکپارچه داده است. حجم سپر و کاپوت جلو ساده است. حتی دود شکن و سوراخ های مربوطه از کناره های سپر برداشته شد. از نکات منفی نصب ابزار پلاستیکی مشکی در نمای جلو و عدم امتداد لبه کاپوت به چراغ ها می باشد.

در نمای جانبی، رینگ های اسپرت ۱۹ اینچی و ظاهر کوپه چشمگیر هستند. روی بدنه، بین دستگیره ها و شیشه خطوط صافی دیده می شود، ضمن اینکه حجم ملایمی نیز در پایین درب ها دیده می شود. وضعیت کلی بدنه از نمای جانبی ساده و دارای دسته های سنتی و آینه بغل مشکی می باشد.

چراغ های بزرگ و عریض در نمای عقب خودنمایی می کنند. ترفندهای معمول در خودروهای مدرن، مانند سوراخ مخصوص خروجی اگزوز و ابزار کرومی داخل سپر، در هوندا آکورد استفاده نشد. از نکات مثبت کاربران این خودرو می توان به درب صندوق عقب بزرگ، قرارگیری صحیح پلاک و گلگیر بسیار کوچک روی کاپوت عقب اشاره کرد.

هوندا آکورد ۲۰۲۴ با طول ۴۹۷۰ میلی متر، عرض ۱۸۶۰ میلی متر، ارتفاع ۱۴۵۰ میلی متر و فاصله بین دو محور ۲۸۳۰ میلی متر تولید خواهد شد. در این شرایط آکورد کمی بزرگتر از تویوتا کمری ۲۰۱۷ موجود در ایران است.

طراحی داخلی و کابین هوندا آکورد ۲۰۲۴

در مقایسه با کمری مدرن و مزدا ۶، رقبای اصلی آکورد، داشبورد سدان هوندا بسیار ساده و غیر هیجان انگیز به نظر می رسد. این سبک طراحی حس اسپرتی که از یک خودروی هوندا انتظار می رود را نشان می دهد و طرفداران این برند ژاپنی را به خود جذب می کند.

صفحه نمایش عمودی روی داشبورد ۳.۱۲ اینچی و پنل پشت فرمان ۱۰.۲ اینچی است و فناوری های روز در هوندا آکورد ۲۰۲۴ را نشان می دهد.طبق اطلاعات منتشر شده از سوی شرکت آذرواردسال، این خودرو به شارژر بی سیم برای تلفن همراه، فناوری نمایش اطلاعات روی شیشه (هدآپ دیسپلی) و سیستم صوتی با ۱۲ بلندگو از برند BOSS وارد ایران می شود. صندلی های جلو نیز مجهز به گرمکن و خنک کننده خواهند بود.

داشبورد هیچ منحنی ندارد و تنها با خطوط افقی نشان داده می شود. دکمه های فیزیکی کمی وجود دارد و Accord Hybrid عملاً شیفتر ندارد. قسمت میانی داشبورد و کنسول از چرم مصنوعی و مواد نرم ساخته شده که نکته مثبتی است. فرمان گرد آکورد نیز اسپرت کلاسیک خودروهای قدیمی هوندا را نشان می دهد.

آکورد ۲۰۲۴ برای ۴ سرنشین قد بلند مناسب است. این خودرو دارای صندوق عقب ۴۷۰ لیتری است که با توجه به ابعاد بدنه چندان جادار نیست. در عوض، اتاق زانوهای جلو برای سرنشینان صندلی عقب بسیار مناسب است و راننده می تواند ردیف دوم صندلی ها را مانند کراس اوورها تا کند تا در صورت لزوم فضای صندوق عقب را افزایش دهد.

موتور و تجهیزات فنی هوندا آکورد ۲۰۲۴

آکورد پلاگین هیبریدی ۲۰۴ اسب بخار قدرت و ۳۳۴ نیوتن متر گشتاور از ترکیب یک موتور الکتریکی با یک موتور ۲ لیتری به دست می آورد. شتاب ۰ تا ۱۰۰ این دستگاه با گیربکس CVT در ۷ ثانیه و حداکثر سرعت آن به ۱۹۰ کیلومتر بر ساعت محدود شده است. وزن آکورد پلاگین هیبریدی با باتری ۱.۱ کیلووات ساعتی ۱۸۰۰ کیلوگرم است. این محصول با شارژ کامل و ۴۳ لیتر بنزین می تواند ۸۰۰ کیلومتر را بدون توقف طی کند.

۱۰ کیسه هوا در آکورد وجود دارد، از جمله یک کیسه هوای زانوی راننده جلو و یک کیسه هوای پرده ای جانبی. رادار هشدار انحراف از خط، کنترل پرتوی هوشمند، ترمز خودکار، کروز کنترل هوشمند با قابلیت افزایش و کاهش سرعت، فرمان گرم کن، سقف پانوراما، رابط اپل کارپلی و اندروید اتو، رینگ های اسپرت ۱۸ اینچی و صندوق عقب برقی، سایر وارداتی هوندا آکورد- توابع هستند


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا